Bodø: Møtereferat fra Lyd på hjul, 30.05.06

Anbefalte innlegg

Mai måneds møte fant sted på Lyd på Hjuls(LPH) nye lokaler i Notveien her i Bodø.

Det så ut som om det skulle bli et labert oppmøte, men takket være flere nye fjes ble oppmøtet bra, hele 10stk fant veien:)

 

De nye lokalene til LPH er ment som monteringshall for styling, folie osv. Bjørn Inge som driver firmaet bruker stort sett hele dagen her på forskjellige prosjekter.

 

LPH.jpg

 

Denne Hondaen får en total makeover med nye fangere, skjørt, lakk, nytt custom interiør og motor:

 

Honda.jpg

VTEC.jpg

 

 

Bjørn Inge poserte villig foran Viper`n sin:

BjrnInge.jpg

 

 

Det jeg fant mest spennende var denne:

 

LPH2.jpg

 

Etter som jeg husker så er dette en Formel 3 bil, og det beste med hele bilen er motoren. Det er faktisk en 1,8 8v Vw motor som er oppborret til 2,0 pluss en masse snacks som resulterer i +/- 230hk/300nm: faint :

 

Møtet kom igang i andre etasje på bygget:

 

Gruppe2.jpg

Gruppe3.jpg

 

Det Bjørn Inge ville fortelle oss var at han har planer for bilmiljøet i Bodø, han vil ha aktiviteten igang, og i sine planer ser han for seg oss i lokallaget som medspillere. Max Power kommer til Bodø 12.August og det er LPH som skal arrangere dette for Max Power. Her vil Bjørn Inge ha oss med for å hjelpe til med de forskjellige tingene, og her får selvsagt vi en kjempegod mulighet til å promotere oss selv også. Videre var det snakk om å starte opp Bodø Gatebilklubb, i samarbeid med andre bilklubber i området, men det er en annen diskusjon.

 

Samarbeidet som han foreslo strekker seg selvsagt også utover Max Power treffet, en synliggjøring av klubben og lokallaget vil også gjøre miljøet større.

 

Vi har også muligheten til å bruke LPH gamle lokaler på snippen som møteplass, altså parkeringen utenfor, dette er da en ypperlig plass for å vekke oppmerksomhet rundt oss selv.

 

I tillegg til økt publisitet rundt oss selv tilbød han også gode betingelser iform av rabatter og tilbud fra butikken, samt muligheten til å få hjelp med f,eks bilstereo og styling. Han nevnte også en mulighet til å få bruke monteringshallen hans for mindre ting, bytte av eksosanlegg osv, men dette måtte da selvsagt avtales på forhånd.

 

Så vi ble bedt om å tenke på saken, om vi er interessert i å inngå et samarbeid med Lyd på Hjul(LPH), et samarbeid som har som mål å øke aktiviteten i Bodø..

 

Hva sier dere folkens..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter møtet var over hadde jeg planlagt en liten photosession, men dum som jeg var så glemte jeg å si ifra om dette til alle, noe som resulterte i at tre av de nye som møtte forsvant mens jeg var på do: bh : Så ingen god karakter for oppfølging av nye medlemmer til meg: dum :

 

Vi som ble igjen tok noen bilder da:)

 

Gruppealle.jpg

 

Bilde jeg tok av Allans bil ble litt uklart dessverre

A4.jpg

Polo.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharan.jpg

TDI.jpg

 

Stian måtte vise oss og Bjørn Inge hvem som har mest under panseret;)

S4_2.jpg

 

Alt i alt var dette en bra møte, til tross for at vi manglet noen som dessverre ikke kunne møte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra at så mange møtte. Hørte dere noe fra de karene jeg pratet om? Sitter i spania nå, så det er litt dyrt å ringe dem for å høre om de var der, men viser det seg at de ikke var der så bruker jeg gjerne et par kroner for å ringe og kjefte på dem :P

 

Jeg syns det er en kjempeidè å starte et samarbeid med Bjørn Inge for å få vist oss litt frem. Han er en seriøs kar og har det med å nå de målene han setter seg :) Et samarbeid med han kan vise seg å bli veldig bra for klubben.

 

Håper jeg kommer meg med på neste møte, men siden jeg blir her nede en hel måned, så blir det vel heller møtet etter der igjen.

 

Og for å avslutte før dette utvikler seg til et alt for langt innlegg så vil jeg ønske dere alle en kjempefin sommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra at så mange møtte. Hørte dere noe fra de karene jeg pratet om? Sitter i spania nå, så det er litt dyrt å ringe dem for å høre om de var der, men viser det seg at de ikke var der så bruker jeg gjerne et par kroner for å ringe og kjefte på dem :P

 

Ingen som ringte meg ivertfall, men som sagt så kom det ivertfall 3 stk som jeg ikke visste hvem var fra før:) En som het Ove som visstnok driver med et femmer turbo prosjekt, en som jeg mener heter Aleksander og hadde en pen Bora og hvis jeg husker rett så kom broren hans i en pen Passat 3BG:)

 

 

Jeg syns det er en kjempeidè å starte et samarbeid med Bjørn Inge for å få vist oss litt frem. Han er en seriøs kar og har det med å nå de målene han setter seg :) Et samarbeid med han kan vise seg å bli veldig bra for klubben.

 

Håper jeg kommer meg med på neste møte, men siden jeg blir her nede en hel måned, så blir det vel heller møtet etter der igjen.

 

Og for å avslutte før dette utvikler seg til et alt for langt innlegg så vil jeg ønske dere alle en kjempefin sommer :)

 

Ja, jeg tror også vi kan få til noe sammen med Lyd på Hjul, krever bare litt egeninnsats fra den enkelte av oss:)

 

God sommer ja : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så meget bra ut dette gutter!:) Ble jo et ok oppmøte uansett ser jeg : ja :

Du er god på å skrive Bjørn: smil :

 

Edit: Den Bora'en var den blå og sedan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kom ihvertfall Ove da. Tror ikke han er så glad i telefoner, så forundrer meg ikke at han kom uten å ringe først :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Bora'en var den blå og sedan?

 

Jepp, den var lysblå med noen chrome detaljer, var meget pen synes jeg :)

 

Da kom ihvertfall Ove da. Tror ikke han er så glad i telefoner, så forundrer meg ikke at han kom uten å ringe først:p

 

Han måtte dra litt før kl.22, så fikk ikke pratet noe spesielt med ham, men jeg skulle ordne medlemskap til ham da han ikke hadde tilgang på VISA, fikk tlf nummeret hans og skulle ringe neste dag, men var ingen som tok tlf da jeg ringte: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, den var lysblå med noen chrome detaljer, var meget pen synes jeg :)

 

 

Ok,ja da er denne gamlebilen til en kollega av meg.:) Han som kom på møtet jobber vel hos Alstad Maskin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,ja da er denne gamlebilen til en kollega av meg.:) Han som kom på møtet jobber vel hos Alstad Maskin?

 

Aha, såpass, husker du har nevnt den før:)

 

Jeg fikk ikke snakket så mye med eieren dessverre: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, såpass, husker du har nevnt den før:)

 

Jeg fikk ikke snakket så mye med eieren dessverre: flau :

 

Ok,skjønner. Ja denne bilen blir mye vasket ser det værtfall ut som:)

Jeg kommer på neste møte værtfall (med NON vag: flau : ), oppslutningen er det værtfall ikke noe å si på nå. Vi kan vel si at potensialet er der!!: smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer på neste møte værtfall (med NON vag: flau : ), oppslutningen er det værtfall ikke noe å si på nå. Vi kan vel si at potensialet er der!!: smil :: rock :

 

 

Kjøpt deg riskoker nå?: smil :

Potensialet er helt klart her, er bare for oss å utnytte det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han måtte dra litt før kl.22, så fikk ikke pratet noe spesielt med ham, men jeg skulle ordne medlemskap til ham da han ikke hadde tilgang på VISA, fikk tlf nummeret hans og skulle ringe neste dag, men var ingen som tok tlf da jeg ringte: smil :

 

Jepp, det var nok han ja. Han nevnte noe om Visa og at det var derfor han ikke hadde meldt seg inn ennå... dårlig unnskyldning spør du meg : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.