#1 Skrevet Juni 1, 2006 Noen som vet hvor det er mulig å få leie en løftebukk i Porsgrunn/Skien området? Trenger å få bilen litt lenger opp enn hva jekken klarer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2006 Jeg har i rjukan! hehe! Visst det ikke er store jobben, og du har lyst til å kjøre til rjukan! Er jo ganske mange mil! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2006 Jeg har i rjukan! hehe! Visst det ikke er store jobben, og du har lyst til å kjøre til rjukan! Er jo ganske mange mil! hehe Mange mil du:) liten svipptur det der Vet kanskje om en bukk jeg og....kommer an på hva du skal gjøre da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2006 Planen var å få satt på ett effetktanlegg så tror ikke det skulle tatt så lang tid.. Men har merket at ting som som tar kort tid å gjør med golfen ofte tar litt lenger tid enn planlagt:) Hadde sikkert ikke vært så særlig problem å tatt turen til rjukan, har ferie og alt nå så Men om jeg kunne ha fått disponert den en liten stund så hadde det vært knall.. Du får sende meg en PM om du eventuellt skulle hatt noe peng for leien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...