Telemark: Utleiesteder til løftebukk

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor det er mulig å få leie en løftebukk i Porsgrunn/Skien området? Trenger å få bilen litt lenger opp enn hva jekken klarer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i rjukan! hehe! Visst det ikke er store jobben, og du har lyst til å kjøre til rjukan! Er jo ganske mange mil! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i rjukan! hehe! Visst det ikke er store jobben, og du har lyst til å kjøre til rjukan! Er jo ganske mange mil! hehe

Mange mil du:) liten svipptur det der

Vet kanskje om en bukk jeg og....kommer an på hva du skal gjøre da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen var å få satt på ett effetktanlegg så tror ikke det skulle tatt så lang tid.. Men har merket at ting som som tar kort tid å gjør med golfen ofte tar litt lenger tid enn planlagt:)

Hadde sikkert ikke vært så særlig problem å tatt turen til rjukan, har ferie og alt nå så:) Men om jeg kunne ha fått disponert den en liten stund så hadde det vært knall.. Du får sende meg en PM om du eventuellt skulle hatt noe peng for leien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.