Poleringsmaskin fra Biltema

Anbefalte innlegg

Ser Biltema har en poleringmaskin som ser litt mer proff uten de andre billige som er å få kjøpt.

 

Noen om har testet denne?? Er det samme møkka eller ei??? For prisen er jo ikke til å klage på 299,-

polering.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei... har en helt lik en... men den kjøpte jeg på MECA for 700kroner... hehe... jeg er i allefall superfornøyd med den... eneste at den bråker litt og de orginale putene som er med kan du kaste med en gang.. kjøpte de minste autoglym putene... meget bra...

 

mvh

Geir Olav Nilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en slik Biltema-maskin, synes den så ganske grei ut og virket litt mer "proff" og tung enn mange av de andre billige med en stor pute og en liten fise-motor som stopper bare man trykker litt hardt...

 

Har dog ingen erfaring med den enda, da jeg har vært lat og ikke polert bilen enda : flau :

Skal se og få prøve den snart, håper jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt den som torshov har (vinkelsliper-lookalike). Og er meget fornøyd med den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt den som torshov har (vinkelsliper-lookalike). Og er meget fornøyd med den

 

 

Er det jeg egentlig det jeg har vært ute etter. Fikk låne en slik når jeg polerte en bil en gang, men den var en liten vinkelsliper, syns den var veldig bra.

 

 

Hva er ideelt turtall å polere på???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser Biltema har en poleringmaskin som ser litt mer proff uten de andre billige som er å få kjøpt.

 

Noen om har testet denne?? Er det samme møkka eller ei??? For prisen er jo ikke til å klage på 299,-

 

Detta er en etterligning av "syklon" proff poleringsmaskin laget for å unngå polerings-skjolder såvidt jeg forstod ut fra hva en kompis fortalte (Driver lakk og bilpleie sjappe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det jeg egentlig det jeg har vært ute etter. Fikk låne en slik når jeg polerte en bil en gang, men den var en liten vinkelsliper, syns den var veldig bra.

 

 

Hva er ideelt turtall å polere på???

 

 

Jeg bruker ca. 3000 omdreininger etter å ha snakket med proffene... men det krever at du ikke holder den stille slik at du brenner lakken. Varmpolering kaller ekspertene dette. Resultatet blir konge, men det er lett å drite seg ut, og for all del ikke gjør dette på plastdeler og støtfangere for da brenner du lakken med en gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.