Anbefalte innlegg

Hvor mye bruker deres på blandet og langkjøring? Jeg har sålangt ikke fått min under literen, og den bruker fort 1.5l på litt hissig kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

0.8 på lankjøring 1.2 på bykjøring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin langkøyring kan den vel gå ned mot 0,8 men 1,2 på vanleg blanda køyring er vel normalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for treg eg da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte min på 0,6 på langkjøring (i sverige) når den var original. nå bruker den noe jævlig når jeg kjører "fint"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kent Inge: Du har byttet til turbo og hva mer?

 

Og ca hvor mye bruker den da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stort sett bare turbo og en del blankpolerte alurør. skulle hatt en chip som ikke laget mer effekt men reduserte bensinforbruket litt. klarer vel stort sett ikke komme under 1.2 uansett hvordan jeg kjører : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.. :)

 

Kjørte snilt hjem fra jobb ikveld, brukte 0.84, men økte hurtig til 1.2 ved aktiv svingkjøring på slutten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ligger på ca 0.8-9 på pen langkjøring og glatt opp i 1.1-1.2 med litt mer gassing. Bykjøring tør jeg ikke teste engang.... og alt dette er uten lambda tilkoblet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.