#1 Skrevet Juni 3, 2006 Heisann Det er jeg som var på møtet på Aksdal Bil her nå på torsdag, og som sa jeg hadde lyst å melde meg inn i klubben. Nå har jeg fått meldt meg inn og så bare måtte jeg teste forumet Funka fint dette.. Carl Otto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2006 Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2006 Velkommen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2006 velkommen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2006 Velkommen i klubben og lokallaget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2006 Velkommen! Finner du flere vag freaks så bare få dem til å melde seg inn så vi får litt fart på dette lokallaget! (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2006 Kjekt med nye fjes, og velkommen skal du være :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2006 Vælkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 7, 2006 Hei. Såg deg i hgsd i dag med eine transporteren din. Rød med plan og prøveskilt. Såg ut som du hadde ein motor oppå i farten. Men veldig fin bil, det skal du ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 8, 2006 Takk alle for hilsen alle Hvor mange medlemmer er det i Haugesund-lokallaget forresten? Carl Otto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 8, 2006 Hei. Såg deg i hgsd i dag med eine transporteren din. Rød med plan og prøveskilt. Såg ut som du hadde ein motor oppå i farten. Men veldig fin bil, det skal du ha. Det stemmer det, det er vel en bil det er lett å legge merke til Vi var ute en gjeng på rebusløp med jobben. Bare MÅ jo kjøre veteranbil da vettu.. Den motoren som du så på lasteplanet er en reservemotor som jeg har fått tak i. Jeg tenker å bruke den mens original-motoren overhales. Carl Otto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...