Haugesund: Nytt medlem - 1st innlegget...

Anbefalte innlegg

Heisann : vinke : Det er jeg som var på møtet på Aksdal Bil her nå på torsdag, og som sa jeg hadde lyst å melde meg inn i klubben. Nå har jeg fått meldt meg inn og så bare måtte jeg teste forumet : rolleyes Funka fint dette..

 

 

Carl Otto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben og lokallaget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen! Finner du flere vag freaks så bare få dem til å melde seg inn så vi får litt fart på dette lokallaget! (:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt med nye fjes, og velkommen skal du være :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vælkommen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Såg deg i hgsd i dag med eine transporteren din. Rød med plan og prøveskilt. Såg ut som du hadde ein motor oppå i farten. Men veldig fin bil, det skal du ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk alle for hilsen alle : smil : Hvor mange medlemmer er det i Haugesund-lokallaget forresten?

 

 

Carl Otto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Såg deg i hgsd i dag med eine transporteren din. Rød med plan og prøveskilt. Såg ut som du hadde ein motor oppå i farten. Men veldig fin bil, det skal du ha.

 

Det stemmer det, det er vel en bil det er lett å legge merke til :rolleye: Vi var ute en gjeng på rebusløp med jobben. Bare MÅ jo kjøre veteranbil da vettu.. Den motoren som du så på lasteplanet er en reservemotor som jeg har fått tak i. Jeg tenker å bruke den mens original-motoren overhales.

 

Carl Otto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.