Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg av dekslet over vannkassen på en 98 mod golf?

Skal skifte viskermotor og får ikke av dekslet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UTen at i veit det heilt sikkert...

Du tar av den gummilista, ta av viskeran, vipp av dem små deksela og sku av visker arman. Etter det så ska det være berre og rykke opp heile den plast greia.. den e vist berre klipsa fast heile veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok var det jeg også trodde. Men den sitter noe jævlig... Banne Banne..:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha plukket av viskerene, lista og det lille dekselet, så voldtok jeg nærmest det store plastikk dekselet uten å få det av. Har prøvd en par ganger nå uten å få det av i frykt for å ødelegge noe, det sitter noe jævlig på bilen min i hvertfall.

 

Lykke til!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det av med litt vold... MEN var ikke viskermotoren som er gåen men ene mekanismen på førersiden som sitter dønn fast.. Prøvde å løsne den litt med crc men til liten nytte... Må vel kjøpe ny..:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e sånn som skjer det Trond Kenneth... når du flytta fra vakre nordvestlandet te salt og dritvær i sør... da rusta ting fast..

 

 

Forresten, gikk det greit å få dekselet på igjen? har du mulighet te å ta nokken bilde der oss kan sjå kor dem forskjellige klipsa sitte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var enklere å få det på faktisk. er ikke noen klips der,det er bare kilt ned i et spor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det berre og "rykke" opp da? Nokken tips?

Har tenkt me ein tur under der når i kjem heim...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem på min, du må bare demontere stagene, pusse dem litt og smøre godt. Var og hørte på pris på nye(tror det var ny festeplate eller noe), og dette var ganske dyrt. Litt smurning gjorde samme nytten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal

Va det berre og "rykke" opp da? Nokken tips?

Har tenkt me ein tur under der når i kjem heim...

 

Var bare å dra til den løsnet ja,for så å trykke den på plass etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.