Finnmark: Noen som kjenner til Alt`a brukt ??

Anbefalte innlegg

Står en bil der oppe som er meget intressant!! Noen som har kjennskap til om denne forhandlern er seriøs? Noen som har kjennskap til den Passaten som står der kanskje ?? XN registrert Passat 2001 mod. i mørk grå metallic.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

firmaet er seriøst, en underavdeling til alta scooter og mc...

driver med salg av brukte kjøretøy for kunder....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes bra ut....den ene Passaten de har der frister nemlig MEGET!! Bare synd det er "litt" langt til Alta fra Ålesund : rolleyes: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne?

 

Pen bil, men var ikke den fryktelig høyt priset med tanke på bl.a. årsmod, km.stand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne?

 

Pen bil, men var ikke den fryktelig høyt priset med tanke på bl.a. årsmod, km.stand?

Fryktelig var da så,men den har jo en del utstyr da. Km-stand er jo ikke så ille. De aller fleste 2001 mod. ligger på rundtomkring der faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utifra det jeg vet kjentfolk har betalt for tilsvarende biler (130TDI highline) med lavere km.stand trodde jeg en pris på rundt 200' var adskillig mer korrekt, men tar kanskje feil.... Så 230' + reg for dennne bilen uten bruktbilgaranti (regner med en ikke får dette siden den står som komisjon) synes jeg høres alt for mye ut ja :) Men nå er det ikke jeg som skal handle bil heller, kommer bare med "tips" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge den røde bruktbilboka så står den bilen der med den kilometeren til 195000kr +reg., så jeg er nok enig i at den ikke er akkurat billig. Bilen er også bruktimport så jeg på Mnet.

 

Vi har blant annet en her hos oss, som riktignok mangler telefon, men den har gått 50000km mindre, iog den skal vi ha 244 ferdig reg. for (8907 i reg.). Den selges med full bruktbilgaranti og greier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.