Østfold: samling 11 juni - info

Anbefalte innlegg

neste samling førstkommende søndag er da satt av til litt sosialt med grilling på tunevannet. vi i styret stiller med tønnegrill og sponser også pølser! drikke må dere stå for selv. Det kommer også til å bli en reportasje i bilmagasinet om oss denne dagen, så det er moro om så mange som mulig kommer :) vi møter som vanlig klokka 18.00 på Toys og kjører samlet til tunevannet ca 18.30. De som ikke rekker å møte på Toys kan også bare møte direkte på tunevannet.. satser på bra vær og bra oppmøte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og hå!

 

Jeg tar meg gjerne en tur jeg hvis ikke dette er guttetur til Tunevannet da?? ;)

Nye felgene er ikke på plass og poleringstimen er ikke før til uka, men det får bare stå til! Håper mange møter opp og været er med oss, hadde vært ille kost! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! Jeg satser på å komme jeg å. har ikke fått vært på treff før siden jeg bare har hatt lappen en liten stund, så håper dette må bli bra. :) Følge er vel ingen hindring?

 

Skal bli moro å dra på treff! Første treffet med Polo´n.. :P hehe.. sjøl om jeg kanskje kommer med den minst pimpa bilen av alle... : flau :

 

Men da snakkes vi der! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hellu..

 

jeg regner også med å komme nedover .. Ny dvd spiller er på plass siden sist men ellers lik bil! Detta trur jeg blir kult ..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer sterkt å komme sjølv men har ikkje fått igjen bilen frå skade og lakk enda. Så da kjem eg vel med leige bilen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke kommet i dag...: bh :

Bra oppmøte i dag? Ganske heldige med været!!

Noen bilder fra samlingen?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bra oppmøte igår ja, har ikke helt tall på hvor mange vi var, men det ble nå iallefall en fin rad med VAG`s på tunevannet.. Hadde som vanlig glemt kamera hjemme( : bh : ), så jeg har ikke noen bilder, kanskje noen andre som har?

 

Reportasjen kommer i Motormagasinet i august, så får vi satse på å få lagt ut deler av den her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen bilder jeg, legger ut så fort jeg kommer meg hjem fra jobben..

 

Kjempetreff i går, helt topp, nye og gamle kjente pluss gode pølser:)

 

All honnør til kokken:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk dessverre ikke mulighet å komme: bh : da jeg måtte ha ett anbud på en stor jobb klart...(typisk).litt mvel mye jobbing om dagen men så reiser jeg til tyrkia til lørdag å blir borte i 14 dager da så jeg får ta ett par kebab å noen øl der i stedet hehe:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder Chris, bilder! Så må jeg bare beklage at fotballen ble, ehhh, "glemt hjemme" ( dårlig med fotball her i gården gett )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer bilder :)

 

Fra Toys`r US og opp til Destination tunevannet : rolleyes

bilde2.JPG

bilde1JPG.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Her er da motortrøbbel, samt entrè til tunevannet..

motortrøbbelJPG.jpg

entre.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringen, fra begge sider :o)

parkering.JPG

park2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, var jammen en fin kolonne det der! Var nesten litt rørende å se så mye lekkert komme på rekke og rad ned på plassen :P: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pølsemesterne :o)

 

Og Knut, la med bilde så du skal vite hvordan en fotball ser ut :P

kokken.JPG

sports%20Soccer%20Ouch%2008.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Ah! Se der ja... : smil : Skal huske på fotballen neste gang jeg, så overlater jeg spillinga til andre, hvis det er sånn det foregår! : eek ::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.