Agder: Innbrudd hos lillebror, hold øynene åpne for tjuvgods!

Anbefalte innlegg

Hei, da var det innbrudd hos min lillebror på Bjorbekk, Asdal, Arendal i går kveld..

 

Det har blitt stjålet verktøy (Hilti, Dewalt, alt muligens igrunn)

Hvitevarer, stereo, byggevarer..

 

Er det noen som får tilbud om billige varer av ymse slag om dagen, ta gjerne en titt på det og lat som om dere er interesserte i det, dette er jeg sjesken på å nøste opp i ettersom det tross alt er min bror, og bilen min ble stjålet derfra i fjor høst... Kan være de samme folka...

 

Denne gangen er det anmeldt, men jeg er hissig på å bli hissig på sånne folk for tiden, for å ta hevn på dritet med min bil, og statuere ett eksempel :)

 

Er det noen som ikke vil være tystere men får høre noe, ring meg på 91836960 likevel, jeg holder heeelt kjeft om hvor info kommer fra...

 

Sannsynligheten for at dette er noen som kjenner min bror er stor, dette har skjedd etter mørkets frembrudd, mellom 21:00 og 03:00.. Han står dørvakt i byen, og naboene som kunne sett noe er på utenlandsferie, ergo, det virker som om de har visst dette..

 

Si ifra, vær så snille, om dere skulle høre om noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ey er du hypp på og kjøpe noe verktøy eller: rolleyes ...............

neidah.. antennene er ute vettu

 

hva skjedde med bilen din forresten??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det ja... husker det nå, det var ikke naboen vel:p

ang verktøy så er jo det noe folk fra de mer "østlige" strøk foretrekker og låne,

visst det er tilfellet så blir det vel prøvd solgt i distriktet ganske snart.

kan ivertfall aldri tro at det er noen fra det lokale miljøet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det, finner nok ut av det da i såfall...

 

Naboen har vi IKKE sett siden vi bodde der nei... :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.