Telemark: Gocart kjøring andebu AVLYST P.G.A for dårlig interesse

Anbefalte innlegg

Som et tema tidligere her i vinter var det snakk om og høre me dissa folka i Vestfold lokallag og stelle istand en real kamp med kjøreferdigheter på gocart banen. Er dette noe som fremdeles kunne vært noe og prøvd seg på?

 

Kjøring på larvik gocartbane

Avslutte med et sammenslått lokallagsmøte på en pizzashappe inærheten som vi da kan snakke sammen om fremtidlige treff o.lign....

 

Fint om folka i telemark lokallag kan gi litt respons på aktiviteter som blir prøvd og starta her. Dette gjelder ikke bare denne tråden.

 

gocart-2.jpg

 

tråd startet hos vestfold lokallag

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=495035#post495035

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra Lars Erik! Jeg har hatt dette i tankene, men de har aldri kommet ut hit enda. Jeg stiller opp for Telemark!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som et tema tidligere her i vinter var det snakk om og høre me dissa folka i Vestfold lokallag og stelle istand en real kamp med kjøreferdigheter på gocart banen. Er dette noe som fremdeles kunne vært noe og prøvd seg på?

 

Kjøring på larvik gocartbane

Avslutte med et sammenslått lokallagsmøte på en pizzashappe inærheten som vi da kan snakke sammen om fremtidlige treff o.lign....

 

Fint om folka i telemark lokallag kan gi litt respons på aktiviteter som blir prøvd og starta her. Dette gjelder ikke bare denne tråden.

 

gocart-2.jpg

 

tråd startet hos vestfold lokallag

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=495035#post495035

 

Det høres veldig bra ut. Dette er noe jeg helt klart er med på hvis det skulle dukke opp litt tid. (noen som ser dårlig ut).

 

Hva med å utfordre de her i Skien og i Larvik???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håhoi! :) detta hørtes morsomt ut!

Om det skulle bli noe av detta så kan du hvertfall regne med meg!

Er det noe som er gøy så er det go-cart, + at man får satt av tid til å treffe andre vacn medlemmer rundt om i nærområdet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut. Dette er noe jeg helt klart er med på hvis det skulle dukke opp litt tid. (noen som ser dårlig ut).

 

Hva med å utfordre de her i Skien og i Larvik???

Tenker du da på lissom at vi tar gocart kjøring en dag i Larvik og en annen mnd. i skien eller hva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du da på lissom at vi tar gocart kjøring en dag i Larvik og en annen mnd. i skien eller hva?

 

yes. en litencup eller noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

yes. en litencup eller noe

Det er klart det er mulig! Men med den responsen så langt fra lokallaget som er så langt er ikke akuratt til og skryte av....

Folk klager på ditten og datten i lokallaget at det er absolutt ingenting som skjer..... Hvorfor kan de ikke idet minste ta og svare og si at: Nei, gocart kjøring er ikke akuratt min greie.... Da veit vi værtfall at det blir lest og at folka er i live.....

 

Men takk til de som har tatt seg bryet så langt og svart!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut dette! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er jeg med på.. Kanskje få det til en helg da slik at mest mulig folk har fri? Og søndager passer vel og heller dårlig eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er jeg med på.. Kanskje få det til en helg da slik at mest mulig folk har fri? Og søndager passer vel og heller dårlig eller?

Søndager har jeg liten tro på at de holder oppe.... Men kom gjerne med forslag eller er det slik tro at det bare må settes en dato og høre på interessen utover det tru?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndager har jeg liten tro på at de holder oppe.... Men kom gjerne med forslag eller er det slik tro at det bare må settes en dato og høre på interessen utover det tru?

 

Her i Skien er det åpent på søndager hele sommeren. Kanskje vi kunne inviteret hit i steden da, særlig hvis det er liten interresse der borte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i Skien er det åpent på søndager hele sommeren. Kanskje vi kunne inviteret hit i steden da, særlig hvis det er liten interresse der borte.

Det er klart det at vi kan invitere dem til Skien. Til nå så er det kommet ca 5-6 som har sagt at de er med fra vestfold. og her fra telemark er det 4-5 som har sagt sin interesse for dette..... Men vis vi da ser fram til onsdagen da om det er kommet noe mer interesse da... også heller da setter opp en dato og klokkeslett også hører da hvem det passer for da! Eller hva mener du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

interessen er nokså lik i telemark som vestfold. Vi er nå tett opp mot 14stk som har sagt sin interesse som da kan gjøre dette gjennomførbart.

 

Jeg vil da komme med 2 datoer til forslag som vi kan gjennomføre dette. Og håper da at flest mulig av folket kan stille opp for dette er en god mulighet til og stifte gode bekjentskaper i Vestfold lokallag!

 

Jeg tipper jeg vil komme til og gi folket fram til mandag med og gi respons på datoen. og da vis interessen er bra samma dato for begge lokallag så skal jeg starte og planlegge litt og ta non telefoner og forhøre meg på litt pakkepriser med cup kjøring.

 

Jeg vil si dette kan være gjennomførbart vis vi har ca 12personer totalt?! med 6personer fra hvert lokallag. Men vi gjør det beste ut av det når responsen kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag 9 Juli er et forslag fra meg.

Veldig bra at du styrer med dette Lars Erik. Bare å si ifra om du trenger hjelp til noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøver vi.... Vi vil nå prøve og gjennomføre et sosialt samvær sammen med Vestfold lokallag og Telemark lokallag. Vi vil da prøve og få gjennomført en liten go-cart cup på utebanen i Larvik. Og da etter denne turneringen slå oss ned på en lokal pizza shappe el lignende og ta et felles lokallagsmøte eller hva man skal kalle det....

Jeg håper at dette kan være aktuelt for flest mulig og kan se det sosiale idet med og møte nye mennesker med samme interesser som deg selv.

 

Jeg vil nå komme med forslag for 2 datoer. De som melder sin interesse for og være med på dette gir respons på enten på denne tråden eller sender meg en PM vis de syntes det er lettere: flau : De vil da bli ført opp på dagen de har gitt interesse for og har mulighet for for da og lettere kunne se hvor mange vi er.

 

 

LES NY POST NESTE SIDE

 

 

Jeg håper nå på mest mulig respons fra folket slik at dette kan bli gjennomførbart.

 

For og kunne gjennomføre en cup må vi nesten ha minst 6 personer fra hvert lokallag. vis dette ikke blir mulig får vi heller droppe sakene: klø : Men det blir vell ikke noe problem vell og stille opp med litt interesse for lokallaget sitt?: flau :

 

Vi må nesten sette en frist på dette også. Vis vi sier da 28 JUNI er SISTE mulighet for og melde sin interesse. Vis vi da ved den datoen har god respons og ser dette er gjennomførbart så tar jeg videre kontakt med larvik gocart bane og forhører meg på litt pakkepriser og starter og planlegge litt oppsett. Men det tar vi etterhvert.

 

Håper virkelig på og få litt respons her. Vis noen er intrs. i og bare møte opp på et eventuelt møte etterpå og ikke vil være med på kjøring så er det også lov men si ifra!

 

Ved eventuelle spørsmål kan jeg nåes enten via PM eller msn.

 

MVH

Lars Erik Johannessen

Telemark Lokallag

msn: lerk@utepils.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal få sjekket om jeg kan på de dagene som er satt opp så gir jeg beskjed:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal få sjekket om jeg kan på de dagene som er satt opp så gir jeg beskjed:)

Det er supert det Kristian! La meg høre fra deg:) Gleden blir på min side:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må gjerne sette opp meg på begge dagene.. så lenge det er søndag spiller det ingen rolle for meg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når på døgnet blir dette da ? jobber natta begge helgene, så må i tilfelle bli ut på dagen at jeg kan...

 

mvh Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når på døgnet blir dette da ? jobber natta begge helgene, så må i tilfelle bli ut på dagen at jeg kan...

 

mvh Pettersson

Det blir da snakk om og starte kjøring sånn ved 3-4tiden også er vi der på banen sirkus 1time også drar til en lokal pizza shappe el no sånt og slapper av der og snakker sammen og har et lokallagsmøte sammen..... Så da kan du jo si at du kan jo dra stort sett når du føler for det utover kvelden.... Blir kanskje sittans der og snakke 1 1/2 2-timer el no sånt kanskje.... tiden går fort....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter og ha sjekket opp litt så er larvik go-cart lagt ned:o Så det betyr da at kjøringen vil bli flyttet til Vestby Gokartutleie Andebu.

 

Videre her så står det på siden demmes at det IKKE kjøres gocart på søndager!!

 

Så det betyr da at vi må bytte dato også!

Så da setter jeg opp 2 nye datoer for når dette kan gjøres.

 

Fredag 7 juli (åpent 17.00-20.00)

Lars Erik Johannessen Telemark Lokallag

Jan Richard Hansen Telemark Lokallag

Kjetil Bjørntvedt Telemark Lokallag

 

Andreas Skotner Vestfold Lokallag

Fredrik Davidsen Vestfold Lokallag

Ben Øye Vestfold Lokallag

Thomas B Helleve Vestfold Lokallag

Kjartan Aastvedt Vestfold Lokallag

 

 

Lørdag 22 Juli (åpent 14.00-18.00)

Lars Erik Johannessen Telemark Lokallag

Ruben Hodnekvam Telemark Lokallag

Jan Richard Hansen Telemark Lokallag

Heine Matre Telemark Lokallag

 

Andreas Skotner Vestfold Lokallag

Thomas B Helleve Vestfold Lokallag

 

 

 

Ja, det ble mye fram og tilbake her nå! Så for dere medlemer i Telemark så blir dette noe lengre og kjøre for oss (andebu) men vis dette blir velykket så tar vi og inviterer Vestfold til gocart banen i Skien senere til høsten eller lign.!

 

Så da sier jeg som sagt tidligere også, enten svar her på tråden eller send meg PM om du vil være med på dette samt hvem dag(er)

 

Håper dette kan bli gjennomført!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DU kan sette meg opp paa begge dagene!!

Og synes, og haaper at flere folk stiller opp litt her!!

 

Greets from Hellas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan vel på fredagen dersom ikke det skulle dukke opp noe uforutsett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan kanskje på lørdagen, men det e mulig e i Bergen den helgo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen nå da Telemark Lokallag! Gi litt respons her!

 

Mange takk til de som så langt har gitt sin interesse for og være med!!!

 

Gi meg enten en PM eller svar på tråden!

 

Frist for at folka skal gi melding om dette er ønskelig er ONSDAG 28JUNI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.