Anbefalte innlegg

Skulle bytte fra stålfelg til sommerdekk. Så sitter det på låsbolt på hvert hjul. Selvfølgelig ligger det ikke noe "nøkkel" noe sted.

Dette er en 2001 Passat. Er veldig mange små spor i denne låsbolten. Vet ikke om dette er en orginallås eller ikke.

 

Noen som har forslag til hva jeg gjør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-finne nøkkelbolten

-finne ut hvor de er kjøpt, og dra til forhandleren og se om de har noen som passer

-gå berserk med div verktøy og fjerne boltene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arve Hansen

Skulle bytte fra stålfelg til sommerdekk. Så sitter det på låsbolt på hvert hjul. Selvfølgelig ligger det ikke noe "nøkkel" noe sted.

Dette er en 2001 Passat. Er veldig mange små spor i denne låsbolten. Vet ikke om dette er en orginallås eller ikke.

 

Noen som har forslag til hva jeg gjør?

 

Er en org lås... har flere biler på jobben her med slike

hvor i landet holder du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo.

 

Kjøpte bilen brukt og trodde ikke det var noen låsebolt på hjula da det ikke var med noen nøkel. Men fant det ut når jeg dro av plastdekselet på stålfelgen.

 

Låsbolt er litt tykkere en nr 57 og med mye flere tagger.

Vet ikke hvor mange nr det finnes av bolter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne skal ligge i en egen liten lomme i lag med verktøysettet.....jeg fant den ikke selv før jeg fikk vite det av et vag verksted.

 

hvis du bare kjenner godt etter på ene siden så finner du den nok :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy f.... så god du er Morten. Har lett mange ganger i det verktøygreine. Men fant nå en lomme i lokket på denne.

 

Tusen tusen takk.

Da blir det på med 18" felgene i morgen tidlig. Jippi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.