Anbefalte innlegg

Jeg kan få leid meget bra lokale, så jeg tenkte jeg lufter ut det her inne. Er det noen som er interessert i å gå sammen å bruke det som mekkelokale? samt lage en liten krok med sofa og bord, kanskje en liten tv og dvd? :)

 

Kom gjerne med deres utspill om det er noe interesse for det her i Fr.stad/Sarpsborg området. :)

14062006149.jpg

14062006150.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, det så jo supert ut! Akkuratt noe slikt jeg er på utkikk etter også, men litt langt unna siden jeg da bor i Moss.

Send meg gjerne mer info på PM, for det er jo egentlig ikke langt til sarp.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan jo si litt her inne. Lokale-leie er på 4300 pr mnd, + 1mnd depositum, så er det 1500.- i fast strøm som man betaler inn samtidig som lokale leie, totalt 5800.- i mnd. Er man 4stk blir det jo ikke mange kronene på hver. Jeg vil tro at man får plass til 4 biler lett der inne pluss god plass til sofa og sånt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så aller værst det, har vært borti værre. Hvordan er det med sanitær anlegg der?

Og ikke minst hvor ligger det? Send meg gjerne adresse på PM hvis du ikke vil legge det ut for allmennheten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vekker litt liv i denne her.

 

Jeg har fått tak i ypperlig skru/mekke verksted, plass til 3-4 stykker. Ligger mellom Sarpsborg/Fredrikstad. Lokal-leien er på ca 6000.- inkludert strøm og alarm samt internet, stor og fin kjøreport. ca 200KVM. Høyt under tak, skikkelig støpt gulv, mulighet til å skru fast 2søyler løftebukk.

 

Er vi 3stk blir det 2000 pr person, er vi 4 blir det jo 1500.-

 

Jeg har rigget til med 3+2+1sofa, bord, kjøleskap pluss at tv/dvd/PS2 og stereo kommer. Data/nett tilkoblings muligheter. Ubrukt parabol har jeg liggende så den blir skrudd fast. Da er det jo ingen grunn til å haste hjem. :)

 

Alarm til Securitas blir montert.

 

Verktøy og bil holder man selv. :)

 

Er det noen som er interessert i å ha en fin mekkeplass for vinteren eller ha bilen sin trygt forvart igjennom vinteren?

 

Ta kontakt enten via PM eller mail. sigaik@hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så aller værst det, har vært borti værre. Hvordan er det med sanitær anlegg der?

Og ikke minst hvor ligger det? Send meg gjerne adresse på PM hvis du ikke vil legge det ut for allmennheten :)

 

 

Jeg har sendt deg PM. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.