Hadeland: F&F Tokyo Drift etter treffet på søndag!

Anbefalte innlegg

Jeg og Svein-Erik har funnet ut at vi skal prøve å få dratt på "The Fast & the furious: Tokyo Drift" etter treffet på søndag klokken 18.

Filmen begynner 21:00 på Hønefoss kino.

Tenkte å ta en cruising over dit, med evt. påfølgende cruising i Hønefoss sentrum før filmen begynner hvis man har tid.

 

Meld dere på, så får vi en pen kolonne!

Blir sendt ut melding på SMS til de vi har nummerene til.

Hønefoss-gjengen er hjertelige velkomne til Hadeland, og vi slår følge på veien tilbake! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så kan vi ha treffet på kinan i gran, bare sånn til å varme opp liksom :D er vel endel karruseller og annet ræl der hvor vi pleier å møtes også, men vi finner nok ut av det.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finner vi ut av ja :)

Er jo meldt bra vær, så hadde jo vært ålreit å stått ute å kikket på bilene og jugd kanskje ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får satse på det blir med noen. Jeg har veldig lyst seff. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så den igår:) anbefales;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så den på fredag og den kan anbefales!

litt små-elendig plott, men den første bilen man får se i tokyo er jo faktisk en vw.... var LITT tøfft! :glad: spess siden jeg var på kino me en gjeng opel-fanatikere! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.