#51 Skrevet Mai 9, 2004 Når det er diskusjon om My Toy, så lurte eg på ein ting, ramma som er nede i fangeren.Er det orginal RS6 eller er det kun litt listverk fra 3M. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 9, 2004 Den sølvgrå a6`n er en fwd ja. 1.9 Tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 11, 2004 Opprinnelig postet av Kjartan Nilsen Når det er diskusjon om My Toy, så lurte eg på ein ting, ramma som er nede i fangeren.Er det orginal RS6 eller er det kun litt listverk fra 3M. Trur han har laget den selv hvis jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 11, 2004 Pansergrillen på My Toy er i hvertfall teipet med alu-teip. Så det i kantene hvor det ikke var 110% finish. Krympefolie må vel være det beste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 21, 2004 Litt seint men Dog... jeg har lagt ut bildene jeg tok fra Drammens treffet på http://www.streetteam.no . ca 50 bilder der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 23, 2004 Bra treff å mange fine biler der ja! Har endel bilder jeg også, problemet er bare at jeg ikke har noe sted å legge de ut enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...