Anbefalte innlegg

Jeg har et bilde

vinner_a3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem som eier den også? Mailadresse eller noe? Har et par spørsmål der du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er min bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en som var verdt å stoppe opp og se på! Bra gjennomført, men hva slags front er det du har og hva koster denne lakketypen? Er den mye dyrere enn "vanlig"?

 

Mvh MP

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rieger front fanger med facelift lampene og"bad look" sveiset i ett med panseret og da sparklet over.

Lakken koster 500 euro ber liter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har mail

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Frang Riise

Det er min bil

 

Hei, mye fikk du for golfen din? Hvem er som har montert luft fjæringen din og hvor mye kostet det, fikk du også m TUV papirer?

Og gratulerer m nye bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Runar.

Jeg fikk 100000 for golfen, Da var den akkuratt eu godkjent og det var med tv, playstation og sterio så jeg er ganske fornøyd med det.

Luftfjæringen er montert i Tyskland på et av de godkjente verkstedene til bavaria tuning for det er den eneste måten og få det tüv godkjent så vidt jeg har forstatt. Fikk da selv tüv godkjenning og har det nå godkjent i vognkortet av biltilsynet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Frang Riise

Takk for det Runar.

Jeg fikk 100000 for golfen, Da var den akkuratt eu godkjent og det var med tv, playstation og sterio så jeg er ganske fornøyd med det.

Luftfjæringen er montert i Tyskland på et av de godkjente verkstedene til bavaria tuning for det er den eneste måten og få det tüv godkjent så vidt jeg har forstatt. Fikk da selv tüv godkjenning og har det nå godkjent i vognkortet av biltilsynet.

 

Og hva betalte du for bilen in i norge, er 1,8T også???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er en 1,8T.

Bilen kostet 12000 euro + avgifter så den kom på ca. 170000. Men så hadde jeg bilen stappfull av styling og tilbehør og det slapp jeg heldigvis og betale moms for selvom det var kjøpt der nede:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Frang Riise

Ja det er en 1,8T.

Bilen kostet 12000 euro + avgifter så den kom på ca. 170000. Men så hadde jeg bilen stappfull av styling og tilbehør og det slapp jeg heldigvis og betale moms for selvom det var kjøpt der nede:-)

 

Hva er det ellers gjort m bilen din da? Har kun sett fronten din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjordt en del.

rieger M3 skjørt, Fjernet lister på dører, rieger bakfanger modifisert for og få plass til en eksospotte på hver side og sveiset inn skiltplass da det er helsveiset bakluke. Je design takspoiller på bakvindu. Div. airbrush/ motivlakk på vindur, inni bil, taktrekk og deksel til bakluke inni bilen. Bygd sterio med 2 stk 12" i bagasje og tv med playstation 2. Carbon folie inni bil på dashbord og girkule og raid krommede pedler med fotstøtte. Felger er 8.5-17 foran med 215/40 17 og bak 9.5-17 med 245/35-17 krommede artec.

Det er vel det meste som er gjordt som du ikke ser forfra. Harhelt sikkert glemt noe men vi sees vel på et treff snart så får du heller se da:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Frang Riise

Har gjordt en del.

rieger M3 skjørt, Fjernet lister på dører, rieger bakfanger modifisert for og få plass til en eksospotte på hver side og sveiset inn skiltplass da det er helsveiset bakluke. Je design takspoiller på bakvindu. Div. airbrush/ motivlakk på vindur, inni bil, taktrekk og deksel til bakluke inni bilen. Bygd sterio med 2 stk 12" i bagasje og tv med playstation 2. Carbon folie inni bil på dashbord og girkule og raid krommede pedler med fotstøtte. Felger er 8.5-17 foran med 215/40 17 og bak 9.5-17 med 245/35-17 krommede artec.

Det er vel det meste som er gjordt som du ikke ser forfra. Harhelt sikkert glemt noe men vi sees vel på et treff snart så får du heller se da:-)

 

Vi for se, girkassa mi er rast og skal prøve å sette sammen en ny på tirsdag, men det er ikke akkurat lett å få tak i G40 kasser. Plus driver m biltilsynet om dagen etter stikk prøve på EU kontroll. Men, en sak kan jeg love, det har skjedd en del i motorommet mit denne vinter ++++++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det tror jeg på at ikke de kassene vokser på trær for og si det sånn. Kjipt det med biltilsynet da! Håper virkelig det ordner seg for deg....

Så du har også gjordt enda mer med et rimelig strøkent motorrom. Moro. Blir spennende og se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi for se hva folk syntes, skal in på biltilsynet på mandag for å få godk turbo, bur og ratt noe som var viktig for dem. Kjører m 6x14 hjul m 195/45-14 ballong hjul. Ser ut som en porsche stylet boble m stål felger, plus tatt av frontspoiler, res hjul holder, og stagg ved dør på grunn av rømmnings vei, teip i ruta borte og lagt ned vindusvisker. Så for vendte og se om jeg for et rashølllllll eller ikke på biltilsynet.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he kan tenke meg den ser tøff ut nå ja.

Men det er så kjedelig det der og måtte demontere masse ting for den ene timen også sette det tilbake igjen etterpå. Har hattt det sånn flere ganger selv og det er no skikkelig DRITT!!

Men uansett så ønsker jeg deg virkelig LYKKE TIL.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TAKK, det trenger jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

dem er solgt til en viss a6 på hamar ;)

 

bilde5.jpg

 

Denne A6'en likte jeg meget godt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig tøff A6! Men er det FWD? Er ikke de work felgene 8-8,5x19 foran og 9x19 bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til på biltilsynet da Runar... Har dypeste medfølelse for folk som sliter med sånt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Skikkelig tøff A6! Men er det FWD? Er ikke de work felgene 8-8,5x19 foran og 9x19 bak?

og greia var???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av lars krogdahl

og greia var???

 

Quattro må ha like dekk (lik omkrets) foran og bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Quattro må ha like dekk (lik omkrets) foran og bak.

 

Er vell ganske lik omkrets på 9x19 og 8,5x19 ;) Felgdim har ikke noe å si så lenge dekkdim er lik....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Er vell ganske lik omkrets på 9x19 og 8,5x19 ;) Felgdim har ikke noe å si så lenge dekkdim er lik....

 

Det vet jeg, men han kjørte med forskjellig hjul dim foran og bak før. Husker ikke hva det var, men de var breiere bak.

Egentlig lurte jeg bare på om det var FWD...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.