Treff i Drammen. Dagen etter.... (Takke tråd)

Anbefalte innlegg

Lager en egen "dagen derpå" tråd jeg...

 

Da var det over gitt:( Er litt synd det er over, men da kan vi begynne å planlegge neste treff;)

 

Først og fremst må vi få takke alle dere som møtte opp! Uten dere hadde dette ikke vært mulig! Dere er grunnen til at det ble en så fin dag, og været da så klart;) Var bekymret over hva slags vær vi kom til å få, men det hadde jeg ikke trengt å tenke på engang...

Så må jeg takke alle som hjalp til i løpet av dagen!

 

Dette var jo vårt første treff, så vi så på dette som et "prøve" treff. Tidlig i planleggingen hadde vi planlagt å selge mat, drikke og is, men vi ville ikke ta oss "vann over hodet" så det droppet vi. Vi hadde heller ikke noe "pause underholdning" da våre midler var ganske begrenset. Men neste gang MÅ vi klare å få til noe.

 

Vinnerne sier jeg ingen ting om her siden jeg har en mistanke om at det kommer noe om det i neste Treffpunkt?

 

Så må vi takke Per Gunnar Dahler som er Servicemarkedssjef hos Albjerk Auto. Uten han hadde det ikke vært mulig å gjennomføre treffet! Han ordnet slik at vi fikk låne parkeringsplassene, han skaffet oss penger og han ordnet med Pioneer slik at vi ble sponset med en CD-spiller.

Snakket med han på Lørdag og han virket veldig fornøyd med arrangementet, så vi skal ikke se bort fra at det kan bli flere treff i samarbeid med Albjerk Auto.

 

Og til slutt HiFi klubben i Drammen som sponset oss med alt stereo utstyret.

 

Legger med noen biler som viser hvor godt oppmøtet var.

 

Mvh Petter Sanni Jacobsen

 

PS! Post gjerne bilder fra treffet her!!!

hpim0868mindre.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja knall arrangement! :)

 

(og fett, bilen min er med på ene bildet... :D som forøvrig er eneste jeg har sett den på hittil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min også....:D: ja :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa det på en annen tråd og sier det igjen. Flott arrangement!

 

(hihi ser bilen min og jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra gjennomført treff og veldig bra oppmøte av medlemmene!

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes jeg det var litt deilig å ha noe større treff utenom Åpen Dag også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig bra treff!! Topp vær, bra med folk og ikke minst mye bra biler! Dette skal dere ha skryt av og bør absolutt være stolte av!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er et nytt medlem på forumet her.

Og jeg må også si at det var et veldig vellykket og bra treff. Synes dett er veldig bra at også lokallagene arrangerer sånt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du har vel spesielt mye å være glad for da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var gøy men veldig overraskende må jeg si

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.