Agder: Neste lokalagsmøte? skal vi ha eller droppe

Skal vi ha lokallagsmøte i Juli?  

10 stemmer

  1. 1. Skal vi ha lokallagsmøte i Juli?

    • JA!!!! Quarten er kjedelig i år.
      6
    • Nei! jeg må til bendiksbukten og se Kanye West og Darkside of the Force
      0
    • Ja, men vi tar det uka etter.
      4


Anbefalte innlegg

Hei.

Neste lokalagsmøte skal være på Gumpens Auto Vest i Kristiansand. Dette lokalagsmøtet blir da på onsdag 5 Juli.

 

Dette kolliderer med Quarten og er nok ikke like lett å kombinere for de som skal på konserter den dagen. Det jeg lurer på er om vi skal ha lokalagsmøte denne dagen, droppe det helt, eller utsette det en ukes tid. Det pleier å være mellom 5-10 personer på møtene i Krs, så hvis noen har noen innvendinger / tanker så er dette plassen å fremme de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår å utsette det en uke, til Onsdag 12/7 i steden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller en uke frem?

Mange som er på ferie.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Per:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme for meg, er jeg hjemme og ledig så kommer jeg.

 

Når det er sagt så synes jeg ikke vi skal endre for mye på møtene, enten det nå er på grunn av festival eller ferie...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for meg er det akkurat samme,quarten i år sucks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for meg er det akkurat samme,quarten i år sucks.

 

 

må si meg enig her altså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke komme uansett....

 

Jeg er på ferie i Nord Norge begge disse dagene...

 

Syns vi skal kunne endre på lokallagsmøter jeg, under slike arrangementer så lenge alle får tidsnok beskjed om det. Vi må da kunne tøye oss litt av og til...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke komme uansett....

 

Jeg er på ferie i Nord Norge begge disse dagene...

 

Syns vi skal kunne endre på lokallagsmøter jeg, under slike arrangementer så lenge alle får tidsnok beskjed om det. Vi må da kunne tøye oss litt av og til...?

 

Selvsagt kan vi tøye oss, er ikke det jeg tenker på.

 

Kan jo tenkes at det er noen som ikke leser forum og terminlisten men møter opp etter det som står i Treffpunkt, men det er kanskje ikke så farlig om noen bommer.

 

For meg er det som sagt det samme, jeg kommer hvis jeg kan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ikke ut til å være noe problem uansett. Det er ca like mange som har svart som det pleier å være oppmøte på treffene, og det ser ut til at 2/3 er giret på å bare kjøre som planlagt. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg er det det samme... har ferie i de tider. Men bure ikke bli til vane å bytte dato. Ikke alle som er på nettet hver dag og leser på Agder Lokallagssidene.

Men nå er jo Quart`en en god grunn til å flytte treffet en uke frem i tid. Enig der.

Men sånne ting som å flytte dato, blir fort en vane vist vi først begynner å flytte på det.

En fotballkamp, START kamp kræsjer, annen biltreff en annen plass i landet.

Satt litt på spissen nå, bare for at dere skjønner hva jeg vil frem til.

 

Som sagt, samme for meg, men tenker litt andre som kanskje ikke sier ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke snakk om at det er noen vane å bytte dato, så vidt jeg kan huske er dette bortimot første gangen dette skjer på et års tid...

 

Bortsett fra de tilfellene hvor vi har hatt en annen form for arrangement som legges til en helg da (f.eks. glattkjøring), ellers så har vi jo alltid treffet den første onsdagen i måneden uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei grunnen til at jeg loddet stemningen var jo nettopp at det kansje var et flertall som hadde quartbilletter... men det ser ikke ut til å være så mange som skal på quarten.

 

Det er jo ikke hver gang treffene våre kolliderer med quarten liksom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt... satt på spissen. hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil mene at en Start Kamp på hjemme bane er verdt å skippe et lokallagstreff :o Sorry folkens ;)

 

Skjønner hva dere tenkte på når det gjelder å flytte datoene. Dette skjer skjeldent og så lenge det er flertall som er intr. i bytte dato/dag for den ene gangen så ser jeg ikke problemet i det....

 

Eneste er som Lars Inge Sier. Det er mulig det faktisk er folk som enda ikke er kommet på nett å kan lese her eller på nettet ellers å kun i treffpunkt. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stenger denne pga måtte lage en ny tråd om dette møtet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.