"Svarte" baklykter til A6 avant (c4) ønskes

Anbefalte innlegg

Har søkt over hele nettet inkl ebay, uten hell.

Det jeg ønsker meg er et sett med sota baklykter til a6 (c4 type avant), lyktene bør være godkjent for bruk og ikke jalla-lakkerte i stormfylla.

 

Den som kan legge ut en link eller et tilbud der dette kan skaffes, skal få en stor takk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt over hele nettet inkl ebay, uten hell.

Det jeg ønsker meg er et sett med sota baklykter til a6 (c4 type avant), lyktene bør være godkjent for bruk og ikke jalla-lakkerte i stormfylla.

 

Den som kan legge ut en link eller et tilbud der dette kan skaffes, skal få en stor takk :P

 

Finnes det da?? Har ikke funnet noe andre lykter eller styling lykter til c4 jeg, har du??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det da?? Har ikke funnet noe andre lykter eller styling lykter til c4 jeg, har du??

 

Har sett det på et bilde der det reklameres for sideskjørter og hekkskjørt, men ikke et pip om lyktene : bh :

De lyktene som var avbildet var veldig mørke og fine, men jeg finner ikke bildet igjen heller : gråter : men jeg mener det var en sølvgrå sedan. Mulig det er bilen som brukes for illustrasjon på NBS web-shop, men den ser "bittelitt" nyere ut, men nå er ikke jeg spesialist på biler heller da :confused:

Om det ikke skulle finnes ferdige lykter, må det vel være en eller annen seriøs lakkerer som har litt peil på slik?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella laget slike lykter tidlig på 90-tallet, da for 100/S4 sedan. Johan Heide har slike på sin S4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det være denne tro?

 

D0011315960%20SML.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett det på et bilde der det reklameres for sideskjørter og hekkskjørt, men ikke et pip om lyktene : bh :

De lyktene som var avbildet var veldig mørke og fine, men jeg finner ikke bildet igjen heller : gråter : men jeg mener det var en sølvgrå sedan. Mulig det er bilen som brukes for illustrasjon på NBS web-shop, men den ser "bittelitt" nyere ut, men nå er ikke jeg spesialist på biler heller da :confused:

Om det ikke skulle finnes ferdige lykter, må det vel være en eller annen seriøs lakkerer som har litt peil på slik?!?

 

 

Vet at de lakker lykter med klarlakk og blander i litt sort. da blir de mørke og fine. jag har også jaktet litt etter sånt men jeg tror ikke det finnes mye av lykter utenom orginalt til disse bilene..: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dahlback racing har disse.. Til en søt søt slump penger, men han har de ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dahlback racing har disse.. Til en søt søt slump penger, men han har de ;)

 

Finner ikke "en shait" på nettet nå..mulig hjernen har tatt en "total melt-down"

Takker for tipset iallefall, og ser om jeg sender en liten forespørsel til dahlback og muligens hella også..når knollen vil fungere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.dahlbackracing.se/english/euro/main.asp

 

heilt nederst på sida er det til Audi 100/S4.:)

 

takker :) "de e på auga man bler blind fyst" :rolleye:

 

mulig jeg har tatt litt feil her, emmm, vet ikke om det er c4 det går i her..

 

LittleBitt Offtopic: Audi A6 V6 2.6 1996 noen plasser C4 andre 4A : klø : hva har jeg da?

 

kanskje jeg burde holde meg til skrævrokken (sykkel type DBS) : flau :

 

*skrive leifert*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

C4 er chassisbetegnelsen, mens 4A er typebetegnelsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

C4 er chassisbetegnelsen, mens 4A er typebetegnelsen.

 

Så da blir stailing og ekstrautstyr på karosseriet C4, om det skal skrues/stappes inni hål og avsette plasser som er forhåndsdefinert? :confused:

 

: dum : *herre så tungvindt spurt*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.