Står det i tüv hvor mye settene senker?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nemlig tak i papirene på Weitec senkesettet til Corren idag, og lurer på hvor mye den er senket...

 

Den er så lav at jeg tipper på en 80/60 eller no, men kunne tenkt meg å vite det sikkert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal stå i papirene hvor mye det senker.

Det stod ivertfall i mine papir fra Waitech.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han du den som skulle godskjenne senkesettet mitt skjønte ikke tysk så han begynte å spørre meg ut i stedet:D det som er viktig er vel nr på fjørene og demperne???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor står det da? Tysken min er det så som så med.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

han du den som skulle godskjenne senkesettet mitt skjønte ikke tysk så han begynte å spørre meg ut i stedet:D det som er viktig er vel nr på fjørene og demperne???

 

Hvorfor godkjente du det? ;)

Eller har du fått nytt som jeg ikke har fått med meg for han fyren på biltilsynet tok papirene når jeg fikk det i vognkortet...

 

 

 

Bruker å stå noe i mm et eller annet sted på papirene...

Men kan jo kappe oxo... :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Det står masse 110mm bak og 120mm foran.. Men det er kanskje litt vel lavt igjen.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå ca 25cm fra hjulbuen og ned til senter av hjulet..

 

Og ca 56cm fra hjulbue til asfalt.. Tenkte jeg skulle måle frigang til leppen foran, men står litt skeivt til det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Tja.. Det står masse 110mm bak og 120mm foran.. Men det er kanskje litt vel lavt igjen.. :D

 

På gewinde pleier det å stå minimum og maksimum mm med gjenger i øverste og nederste "stilling" i tillegg står det ofte minimums avstand fra felg senter til hjulbue o.s.v

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge en kompis som er ganske stø i tysk så er det "kun" 40mm senking som står på. Kan det stemme? Da må jo corren være latterlig lav orginalt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.