Agder: Viktig melding ang møte i Juli

Hva skal vi gjøre med juli-møtet?  

7 stemmer

  1. 1. Hva skal vi gjøre med juli-møtet?

    • Ja, vi tar møtet den 5. juli, et annet sted enn Gumpens
      5
    • Ja, vi tar møtet den 12. juli, et annet sted enn Gumpens
      2
    • Nei, vi dropper møtet i Juli og sees i Grimstad i August.
      0


Anbefalte innlegg

Nå hadde du et godt forslag i dag Keko og det er synd at ikke flere kom...men det er lov for andre enn styremedlemmene og foreslå ting...

 

Hmmm. Mener å huske at det vel ikke er første gang Keko og Ellen har stått for hyggelig samvær for lokallaget...

Og hvis minnet ikke er reist helt "på tur" enda : klø :, så har det ved flere anledninger kommet forslag, fra andre enn styrets medlemmer, som ikke har blitt satt ut i livet enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke minst tatt i betraktning den korte fristen for å få alt "på stell"!

 

Ja, neste år tror jeg vi skal satse på å ikke ha noe møte i Juli, da det etter hva jeg har erfart aldr har vært noe serlig oppmøte på disse treffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm. Mener å huske at det vel ikke er første gang Keko og Ellen har stått for hyggelig samvær for lokallaget...

Og hvis minnet ikke er reist helt "på tur" enda : klø :, så har det ved flere anledninger kommet forslag, fra andre enn styrets medlemmer, som ikke har blitt satt ut i livet enda...

 

Det kan være...og det var heller ikke ment som noe kritikk av Keko...bare et hint om at alle kan komme med forslag.

 

Når det gjelder hva som er foreslått og ikke gjennomført så har det sikkert en naturlig forklaring vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og det var heller ikke ment som noe kritikk av Keko...

Snarere tvert imot. Det å invitere hele lokalaget hjem på grillings er jo verdt en applaus bare det.

 

Når det gjelder hva som er foreslått og ikke gjennomført så har det sikkert en naturlig forklaring vil jeg tro.

Jeg har ikke sett eller hørt noen av disse forslagene, så om noen har noen så kan de sendes til meg (eller andre i styret på mail eller PM) så kan vi ta de med i betraktning når vi begynner planleggingen av Q4. Jeg er klar for mye rart i løpet av høsten, så det er bare å komme med forslag. Vi har en del ting vi har snakket om allerede, men det er jo ikke alt som passer til alle. Vi må tross alt tenke på Økonomisk, tidsmessig og relevante aktiviteter. Vi er jo et lokallag i en bilklubb, ikke noe timeshare fritidsklubb som varter opp med nye ting hver mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ivertfall ett kjekt forslag til lokallagsmøte i september, og det er å stikke bort til TC motor når bilen min bremses etter bytte av plugger :D dette er bare ett forslag..

 

Må diskuteres litt, er jo muligheter for mapping/bremsing og diverse der borte, og han var selv interessert i å ha oss bort, på TC motor selvfølgelig;)

 

Keko og Ellen er bra de : ja : Beklager til dere at jeg ikke kom i går...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snarere tvert imot. Det å invitere hele lokalaget hjem på grillings er jo verdt en applaus bare det.

 

Helt enig...og selv om det var dårlig skrevet så var det noe slikt jeg mente.

 

Jeg har ikke sett eller hørt noen av disse forslagene, så om noen har noen så kan de sendes til meg (eller andre i styret på mail eller PM) så kan vi ta de med i betraktning når vi begynner planleggingen av Q4. Jeg er klar for mye rart i løpet av høsten, så det er bare å komme med forslag. Vi har en del ting vi har snakket om allerede, men det er jo ikke alt som passer til alle. Vi må tross alt tenke på Økonomisk, tidsmessig og relevante aktiviteter. Vi er jo et lokallag i en bilklubb, ikke noe timeshare fritidsklubb som varter opp med nye ting hver mnd.

 

Jeg kommer på et par forslag i farten som ikke er gjennomført og den som har kommet med disse har fått beskjed om hvorfor.

 

Utover dette kan jeg ikke komme på noen forslag som ikke er vurdert og gjennomført/ikke gjennomført...men det er sikkert noe jeg ikke kommer på i farten...

 

Poenget mitt var at hvem som helst kan foreslå aktiviteter, det er ikke forbeholdt enkeltpersoner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.