Stavanger: Endelig chippet

Anbefalte innlegg

Sånn!

Da var turen til Arendal unnagjort. Fantastisk tur! Tok over Suleskard på vei opp. Traff to biler fra Ålgård til Arendal. Nydelig vær, tomme veier, og fantastisk kjøring. Så var det innom Autopower og levere bilen. Hadde en hyggelig diskusjon med gutta der, bestemte meg for å kjøpe ny resirk også. Tok en tur ned til byen mens det stod på, og kom opp ca. en time før bilen skulle være ferdig. Da var den ute på prøvetur, og rullet inn på plassen noen minutter etter, ferdig til avlevering. BSR steg 1+ (209hk/355Nm) var installert, og du store min, som det gikk! Hadde tenkt å ta E39 hjem igjen, men den planen ble fort vratet til fordel for Evje-Eiken-Tonstad-Helleland. Nok en fantastisk tur, og draget i bilen er bare helt utrolig! Sitter fremdeles med et kjempeglis, og det kommer til å sitte der hver gang jeg setter meg i bilen fra nå av. Har nettopp vært ute en liten tur, jeg klarte ikke å dy meg. :) Super service fra gutta på Autopower, og dere som lurer på å chippe, "Lur no more!". Det er definitivt verdt hver eneste krone og vel så det!

 

Til biltilsynet: Det er selvfølgelig ikke min bil som er chippet, det er bilen til en kamerat. Så det så!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.