#1 Skrevet Mai 4, 2004 får man kw justerbart i rustfritt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2004 Jepp det får man. NBS har dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2004 da var de bestillt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2004 Til hvilken bil skal det være? Hvor mye måtte du ut med? Var det KW 1,2 eller 3? *nysgjerrig* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2004 type 2 fikk vel en grei pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2004 Opprinnelig postet av Jostein Fredriksen type 2 fikk vel en grei pris Uten kvittering da sikkert... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2004 Hva er en grei pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2004 11500 klarte han å få det ned til. regner med at det var med kvittering ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2004 hvor er valsa hen? må nok finne den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 12, 2004 Opprinnelig postet av Jostein Fredriksen 11500 klarte han å få det ned til. regner med at det var med kvittering ja. Hah, det der kunne jeg fått til ca. 8000-10000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 13, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Antonsen Hah, det der kunne jeg fått til ca. 8000-10000 kr Hei, har en Audi S6 95modell som NBS skulle ha 17500 for KW fjærer. De skulle gi meg 4000 i innbytte for de gamle fjærbeina slik at egentlig utlegg ville bli 13500,- Har du noen tips til rimeligere deal? Kul bil forresten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 13, 2004 Opprinnelig postet av Magnus Pharo Sellgren Har du noen tips til rimeligere deal? Du kan vel gå for FK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2004 Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt Du kan vel gå for FK FK? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 13, 2004 ikke felleskjøpet:D men FK automotive 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 13, 2004 VW Car Consult forhandler dette. Har nettopp bestilt et sett som ligger på Posten og venter på meg, så til helga blir det senking!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 13, 2004 Litt OT, men Vidar, hvor langt tid tok det fra du bestilte til de havna på Posten? Skal bestille FK Königsport snart selv regner jeg med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 13, 2004 Jeg bestilte varene den 01.04.04 Så det har tatt litt i overkant av en måned, og det er kanskje ikke så aller verst. Vet at de som kjøper tuningprodukter fra Tyskland generelt venter lenge. Espen hos VW Car Consult har hele tiden fulgt opp når jeg har spurt, og han har også på eget initiativ sjekket opp og kommet med tilbakemeldinger til meg fra FK. Så jeg kommer garantert til å handle der igjen neste gang jeg skal ha noe snacks på A6'en!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 13, 2004 Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt Har nettopp bestilt et sett som ligger på Posten og venter på meg, så til helga blir det senking!! Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt Jeg bestilte varene den 01.04.04 Så det har tatt litt i overkant av en måned, og det er kanskje ikke så aller verst. Vet at de som kjøper tuningprodukter fra Tyskland generelt venter lenge. Espen hos VW Car Consult har hele tiden fulgt opp når jeg har spurt, og han har også på eget initiativ sjekket opp og kommet med tilbakemeldinger til meg fra FK. Så jeg kommer garantert til å handle der igjen neste gang jeg skal ha noe snacks på A6'en!! Hmmm nettopp bestilt, snart 1.5måned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 13, 2004 Alt er relativt vet du!! I senkesett-verden er 1.5 mnd kort ventetid, her er det mange som har venta til dem har fått mugg i ræva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 13, 2004 Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt Alt er relativt vet du!! I senkesett-verden er 1.5 mnd kort ventetid, her er det mange som har venta til dem har fått mugg i ræva Ikke bra å høre, da blir vel ikke bilen min ferdig før sessongen er over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 13, 2004 Kommer jo litt ann på hva og hvor du bestiller da... Mye er lagervare, mens andre ting tar det år og dag å få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 13, 2004 Tror jeg ventet forholdsvis kort tid. Kjøpte hos NBS og jeg mener jeg bare ventet ca en uke. Hos meg var det monterineg som tok tid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 13, 2004 jeg bestillte KW hos nbs i dag, og truls sa da at de mest kurante bilmodellene er lagervare og eller var det ca. 2 uker leveringstid... blir morro å se hvordan parafinbussen min blir med KW og BBS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 13, 2004 Det var ikke værst... Har en kompis som bestilte H&R fra Powerzone en gang, han venta sinnsykt lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 13, 2004 Opprinnelig postet av morten stensland jeg bestillte KW hos nbs i dag, og truls sa da at de mest kurante bilmodellene er lagervare og eller var det ca. 2 uker leveringstid... blir morro å se hvordan parafinbussen min blir med KW og BBS Stemmer det! Husker det nå De sa det kunne ta 2 uker, men hvis jeg var heldig kunne det komme tidligere. Og det gjorde det:D Jeg håper egentlig (på en litt rar måte...) at bilen din blir skikkelig støgg;) Jeg må ikke bli fristet til å kjøpe en slik bil! Samboeren liker også Touran, så det kan hende det blir en slik etterhvert. Men siden jeg er student, dama går hjemme (fødselspermisjon) og vi har kjøpt oss leilighet så kan det bli litt trangt økonomisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...