Anbefalte innlegg

tja, det kan jo bli intressant å se :)

 

kanskjke det blir en touran på deg også, petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Men siden jeg er student, dama går hjemme (fødselspermisjon) og vi har kjøpt oss leilighet så kan det bli litt trangt økonomisk.

 

Høres ikke ut som du har det så veldig trangt da...

 

Ikke alle studenter som cruiser rundt i nesten ny A6 og kjøper seg leilighet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt

Høres ikke ut som du har det så veldig trangt da...

 

Ikke alle studenter som cruiser rundt i nesten ny A6 og kjøper seg leilighet!

 

A6en og Golfen blir nok solgt neste sommer når leiligheten skal betales:( Vi kommer mest sansynlig til å kjøpe en litt større stv istedet. Akkurat nå har jeg mest lyst på en 1995-97 A6 2.5tdi quattro. De ligger på rundt 230 000, men alle har gått så langt...? Og ganskje det blir sykkel på meg;) Tror ikke jeg orker 2 år med tog/buss Drammen-Oslo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var resultatet klart...

a6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble meget bra detta!! kneger ingen steder??

 

jeg gleder meg til jeg får på mitt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er meget fornøyd!!

 

ikke noe problem noen steder...

 

men et lite tips: ta hjulkontroll etter senking, på min måtte det oppjusteres en del for å kompensere for senkinga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt

er meget fornøyd!!

 

ikke noe problem noen steder...

 

men et lite tips: ta hjulkontroll etter senking, på min måtte det oppjusteres en del for å kompensere for senkinga

 

jepp....gjorde det samme på passaten....

 

den var ganske godt ut av det bak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F**n, Vidar, det der ble bra!! Verdt hver krone det der.. Kan vel selge traktorklipper'n nå - ser jo ut som om du kan bruke bilen til den oppgaven!

 

(Gleder meg til jeg kommer hjem fra Sverige så jeg kan få kostet på litt på A6'n min jeg også nå! Begynner å komme en del steg bak deg...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss Vidar, det der ble bra! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det!!

 

Er fornøyd selv i hvert fall...

 

Men må legge om kjørestilen litt nå, er ikke alt for mye bakkeklarering!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er mitt på vei fra NBS, er innlevert i drammen i dag og jeg burde ha det på fredag....det tok akkurat 2 uker fra jeg bestillte til jeg har det hjemme hos meg....ikke så verst det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke så gale!

 

Selv bestilte jeg FK Königsport fra VW carconsult på mandag. Levering juni/juli.. Fikk blod på tann da broder'n fikk bakkekontakt med bilen sin.

Vurderte NBS og KW jeg også, men landet på FK. VW carconsult har kampanje på disse nå, så det var bra betalt å vente to ekstra uker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Ibenholt

Det var ikke så gale!

 

Selv bestilte jeg FK Königsport fra VW carconsult på mandag. Levering juni/juli.. Fikk blod på tann da broder'n fikk bakkekontakt med bilen sin.

Vurderte NBS og KW jeg også, men landet på FK. VW carconsult har kampanje på disse nå, så det var bra betalt å vente to ekstra uker..

 

jeg fikk mitt for 9174,- inoxline variant 1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig bra pris på KW, uten tvil. Billigere går det nok ikke an å få det.

 

Men det er akkurat dette som er faen med NBS. Man får forskjellig pris hver gang man ringer dit! En gang jeg ringte, skulle de ha 12995,- mens noen uker senere skulle jeg få KW for 11500,- Merkelige saker. (Mistenker vel kanskje at dette var fordi jeg fikk pris på henholdsvis A6 med og uten Quattro.) Ikke vet jeg, merkelig var det, hvertfall...

 

Uansett gleder jeg meg masse til jeg får settet mitt!!

 

PS: Regner med at det blir bilder av bilen din når du har fått på settet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var faktisk KW settet montert, jeg klarte selvsagt å lage meg masse ekstra arbeid ved å glemme å montere ene lageret til fjærbeinet foran....og fant det ut etter at jeg hadde montert alt på plass igjen....frem og tilbake er dobbelt så langt (det gikk fort siste gangen da!)

 

ser i ettertid at bilen må skrues ned noe foran....får se om jeg for gjort det i morra eller i helga....det var utrolig lett å stille på høyden foran....siden det er et lager i toppen som følger med..

 

bilder kommer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er da et bilde

toruan med kw.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dette, gratulerer : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra det Morten!

 

Men du har vel fortsatt en del å gå på...

 

Begynte i andre enden jeg, først veldig lavt, og så gradvis litt høyere helt til jeg kommer meg fram uten å skure nedi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig pent Morten!! Hvor mye er den senket nå i forhold til originalt tror du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Paulsen

Utrolig pent Morten!! Hvor mye er den senket nå i forhold til originalt tror du?

 

tipper rundt 45-50mm

 

føler selv bilen har "satt" seg litt etter jeg tok bilde (spesiellt bak)

 

den kunne selvsagt vært enda lavere, men siden kona bruker bilen like mye som meg selv, så må den kunne brukes "normalt"

 

på passaten slet jeg nesten i stykker hele bunnplata under motoren pga den var så lav...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.. kjenner til det. Har festet min på nytt et par ganger ja..

Har Touranen like liten bakkeklaring under motoren som Passaten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Paulsen

He he.. kjenner til det. Har festet min på nytt et par ganger ja..

Har Touranen like liten bakkeklaring under motoren som Passaten?

 

nei, mener faktisk den er noe høyere, i tillegg til at den har noe kortere akselavstand som også slår positivt ut

 

jeg har brukt bilen helt normalt siden jeg fikk på settet, og har ikke tatt borti noen plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av morten stensland

jeg bestillte KW hos nbs i dag, og truls sa da at de mest kurante bilmodellene er lagervare og eller var det ca. 2 uker leveringstid...

 

blir morro å se hvordan parafinbussen min blir med KW og BBS :)

 

2 uker leveringstid fra tyskland eller fra NBS?

FIkk mitt på 2 dagers varsel i tyskland jeg.... til under 9000 :D

I påsken 03 da euroen var mer "gunstig" i forhold til krona kom det på under 6000 kroner.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.