Anbefalte innlegg

Husk att det er Right On treff på OBS! Bygg den 23/5, hadde vert noe for oss kansje. Reiser til syden den 24 men alt går!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde våre kjekt.

Ska se om eg får sjangs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil du Tore Ø, møtt deg endel ganger, trodde det var en 1.8T jeg :) Få på noen større felger så har du bortimot råeste Audien i byen ;)

 

Du må ta deg en tur på lokallagsmøtene våre, møtes på Aksdal BIl 1. torsdag i hver måned!

 

Jeg kommer nok til å ta turen bort til Right On treffet, men stiller nok ikke ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Flott bil du Tore Ø, møtt deg endel ganger, trodde det var en 1.8T jeg :) Få på noen større felger så har du bortimot råeste Audien i byen ;)

 

Du må ta deg en tur på lokallagsmøtene våre, møtes på Aksdal BIl 1. torsdag i hver måned!

 

Jeg kommer nok til å ta turen bort til Right On treffet, men stiller nok ikke ut

 

Takk for tilbakemeldingen !

Skal prøve å stille på neste lokallagsmøte.

Vi snakkes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Kirketeig

Husk att det er Right On treff på OBS! Bygg den 23/5, hadde vert noe for oss kansje. Reiser til syden den 24 men alt går!!!

 

Denne gangen har eg og mulighet til å stille!

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arvid Wahlberg

Denne gangen har eg og mulighet til å stille!

:)

 

Det var fin bil du stilte med. Likte RS-look'en.

 

Bra med folk ble det og i finværet...

 

Det er alltid et godt tegn når de går tom for pølser og burgere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.