#1 Skrevet Mai 4, 2004 Husk att det er Right On treff på OBS! Bygg den 23/5, hadde vert noe for oss kansje. Reiser til syden den 24 men alt går!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2004 Hadde våre kjekt. Ska se om eg får sjangs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2004 Flott bil du Tore Ø, møtt deg endel ganger, trodde det var en 1.8T jeg Få på noen større felger så har du bortimot råeste Audien i byen Du må ta deg en tur på lokallagsmøtene våre, møtes på Aksdal BIl 1. torsdag i hver måned! Jeg kommer nok til å ta turen bort til Right On treffet, men stiller nok ikke ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Flott bil du Tore Ø, møtt deg endel ganger, trodde det var en 1.8T jeg Få på noen større felger så har du bortimot råeste Audien i byen Du må ta deg en tur på lokallagsmøtene våre, møtes på Aksdal BIl 1. torsdag i hver måned! Jeg kommer nok til å ta turen bort til Right On treffet, men stiller nok ikke ut Takk for tilbakemeldingen ! Skal prøve å stille på neste lokallagsmøte. Vi snakkes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig Husk att det er Right On treff på OBS! Bygg den 23/5, hadde vert noe for oss kansje. Reiser til syden den 24 men alt går!!! Denne gangen har eg og mulighet til å stille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2004 Opprinnelig postet av Arvid Wahlberg Denne gangen har eg og mulighet til å stille! Det var fin bil du stilte med. Likte RS-look'en. Bra med folk ble det og i finværet... Det er alltid et godt tegn når de går tom for pølser og burgere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...