Anbefalte innlegg

Nå er endelig våren kommet hit opp også så nå er bilen klar for asfalt uten snø :)

 

Jeg vurdere å gjøre noe med fronten med er ikke sikker på hva.

Har bestillt en ny kercher fanger men veit ikke om jeg vil ha den, er heller ikke sikker på om jeg skal sette på skjørt , jeg vil ha caracter sine skjørt men dem koster 7000kr paret.

 

Kan jo bare stjele dem fra min gamle bil som brodern har :)

 

Har også kunne tenkt meg å få støpt disse i carbon pluss nedre del av fanger foran og bak. Det hadde nok blitt kult.

 

Men nå er det bare 1 mnd til treffet på ACR og jeg tror ikke jeg får med noen andre treff i år pga jobb og familie vekst ca i juli så det kan bli prosjektet til vintern, hva syns dere. Jeg er dritt lei RS4 look skjørt og fanger pga alle som har det.

 

Jeg kunne tenkt meg å beholde den orginale men som jeg bygger litt mer om , f.eks legger igjen på siden av ic og så skjærer den helt opp til der ic slutter, rett under panser og så får et lite skilt som står enten nede eller oppe i åpningen. hadde blitt kult det.

img_0513.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et til

img_0512.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.