Anbefalte innlegg

Har fått inn en ny "durekasse" i bilen også, så jeg stiller :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok,ja da er det jo en bedre plass.Har dere noen planer om hva som skal skje,eller er det bare utstilling? Premiering??

 

Utstillngstreff

(satser på enda flere som kommer i år..i 05 var det 86 biler utstilt og i fjor var det 96 biler)

Premiering på utstilte biler, + sikert andre ting også.. er ikke bestemt ennå.

Men ifjor hadde pokaler på bla. :

5 beste vw

5 beste audi

Peneste felg

Beste bilstereobygg

People choice

Beste classic

Betse motorrom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillngstreff

(satser på enda flere som kommer i år..i 05 var det 86 biler utstilt og i fjor var det 96 biler)

Premiering på utstilte biler, + sikert andre ting også.. er ikke bestemt ennå.

Men ifjor hadde pokaler på bla. :

5 beste vw

5 beste audi

Peneste felg

Beste bilstereobygg

People choice

Beste classic

Betse motorrom

 

 

I stedet for peoples choice burde vi bytte det i juriens choice..slik at da kan jurien gå for helintrykk..En bil som fyller alle krav.motor/int/utvendig..

Er bare et forslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I stedet for peoples choice burde vi bytte det i juriens choice..slik at da kan jurien gå for helintrykk..En bil som fyller alle krav.motor/int/utvendig..

Er bare et forslag :)

 

Enig i det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i det! :)

 

Får ta det opp på neste lokalagsmøte som jeg faktisk SKAL på hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I stedet for peoples choice burde vi bytte det i juriens choice..slik at da kan jurien gå for helintrykk..En bil som fyller alle krav.motor/int/utvendig..

Er bare et forslag :)

Et bra forslag, men vil ikke den bilen som da vinner juriens choise også være bilen som blir en av topp 5 VW/Audi?

 

Ellers støtter jeg litt mer event-premiering, som f.eks DB-drag, litt morro med noe annet enn bare utstilling.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta det opp på neste lokalagsmøte som jeg faktisk SKAL på hehe:)

 

Hel tenig i det du sier,,,,;)

 

Men , at du skal på ett lokalagsmøte.... Har jeg til gode og se.....: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer også. bare håpe jeg har fått gewinder og felger til da.. hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ta turen over fjellet.

1.mai er deadline for min del for ny lakk og stereobygg.

I fjor var jeg bare tilskuer. Mange pene biler å se.

Og mye trivelige folk.

Ett treff jeg ikke går glipp av i hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et bra forslag, men vil ikke den bilen som da vinner juriens choise også være bilen som blir en av topp 5 VW/Audi?

 

Ellers støtter jeg litt mer event-premiering, som f.eks DB-drag, litt morro med noe annet enn bare utstilling.. :)

 

 

Har ikke utstyret til at 2 biler kan konkurrere samtidig.

Men kan måle en bil om gangen, slik at vi den med mest db er vinneren.

(alle konkurrerende må da bruke samme testplate)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ta turen over fjellet.

1.mai er deadline for min del for ny lakk og stereobygg.

I fjor var jeg bare tilskuer. Mange pene biler å se.

Og mye trivelige folk.

Ett treff jeg ikke går glipp av i hvertfall.

 

 

Gleder meg til å se bilen din ferdigbygd! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mulighet for å låse inn bilen der oppe?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mulighet for å låse inn bilen der oppe?:D

Den kan stå innelåst på utstillingsområdet på natten ja!:) Der vil det være låst natt til 1.Mai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kan stå innelåst på utstillingsområdet på natten ja!:) Der vil det være låst natt til 1.Mai.

 

Sånt liker jeg å høre... så lenge det ikke er noen store fartsduper å lignende inn på området så går det bra:)sliter med dumper:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal gjøre det man kan for å få kommet seg på treffet. om det blir i egen bil eller som passasjer får tiden vise.

 

Men, jeg ser helst at noen nye dommere får stille i år :P må sette litt skeptik til at en kliss ny caddy kan vinne premie som en av fineste vw. 3 tusenmetringer i fronten er ikke akkurat noe å rope hurra for i forhold til alt arbeidet feks Joachim la ned i einser golfen sin uten at noen rykka på nesa over det. beste interiør til en bil som har det som orginal interiør er ikke akkurat noe å gi premie for heller. alle kan få montert en dvd spiller.

 

ellers håper man på bedre vær i år. snøen på fjellet i fjor var ikke morsom :P sommerdekk og 15cm nysnø ekke digg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

ellers håper man på bedre vær i år. snøen på fjellet i fjor var ikke morsom :P sommerdekk og 15cm nysnø ekke digg.

 

Litt snø stopper da ikke oss? :P Ihvertfall ikke så lenge av gangen (han bonden var kjapp til å komme og brøyte :o )

 

Men iår utgår hytta i steinsettbygda til fordel for campinghytte og lokale russejenter i fagernes ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal gjøre det man kan for å få kommet seg på treffet. om det blir i egen bil eller som passasjer får tiden vise.

 

Men, jeg ser helst at noen nye dommere får stille i år :P må sette litt skeptik til at en kliss ny caddy kan vinne premie som en av fineste vw. 3 tusenmetringer i fronten er ikke akkurat noe å rope hurra for i forhold til alt arbeidet feks Joachim la ned i einser golfen sin uten at noen rykka på nesa over det. beste interiør til en bil som har det som orginal interiør er ikke akkurat noe å gi premie for heller. alle kan få montert en dvd spiller.

 

ellers håper man på bedre vær i år. snøen på fjellet i fjor var ikke morsom :P sommerdekk og 15cm nysnø ekke digg.

 

HELT enig.... var mange som ble mnjjaaaaaa skeptiske da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt snø stopper da ikke oss? :P Ihvertfall ikke så lenge av gangen (han bonden var kjapp til å komme og brøyte :o )

 

Men iår utgår hytta i steinsettbygda til fordel for campinghytte og lokale russejenter i fagernes ;)

 

den hørtes bra ut...ser ut som at jeg kommer med 80'n på tralle...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal gjøre det man kan for å få kommet seg på treffet. om det blir i egen bil eller som passasjer får tiden vise.

 

Men, jeg ser helst at noen nye dommere får stille i år :P må sette litt skeptik til at en kliss ny caddy kan vinne premie som en av fineste vw. 3 tusenmetringer i fronten er ikke akkurat noe å rope hurra for i forhold til alt arbeidet feks Joachim la ned i einser golfen sin uten at noen rykka på nesa over det. beste interiør til en bil som har det som orginal interiør er ikke akkurat noe å gi premie for heller. alle kan få montert en dvd spiller.

 

ellers håper man på bedre vær i år. snøen på fjellet i fjor var ikke morsom :P sommerdekk og 15cm nysnø ekke digg.

 

 

Vet ikke helt det med caddy`n jeg heller : klø : ,(men folk har forskjellig synspunkt på slike ting desverre) men ang interiør var det ikke så mange som hadde oppe dørene på bilen så det var lett å se. Så den får vi skylde på regnet/snøen. :) Satser på samme vær som i 2005! :)

People Choice utgår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånt liker jeg å høre... så lenge det ikke er noen store fartsduper å lignende inn på området så går det bra:)sliter med dumper:P

 

Hehe.. Du er vel ikke alene om det problemet!: bh :

Er ikke noen fartsdumper i området der, så skal nok gå bra! Portene på utstillingsområdet stenges mellom 24 og 01. Og åpner igjen tidlig på morrakvisten. Er folk inne der hele kvelden også, så er trygt å ha den inne der på kvelden også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden så er mulig det står fra før.

Hvor skal folket overnatte?

Er det noen hovedcamp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Du er vel ikke alene om det problemet!: bh :

Er ikke noen fartsdumper i området der, så skal nok gå bra! Portene på utstillingsområdet stenges mellom 24 og 01. Og åpner igjen tidlig på morrakvisten. Er folk inne der hele kvelden også, så er trygt å ha den inne der på kvelden også.

 

Det er godt å høre at det ikke er bare meg med det problemet;)

Jeg kom da nedpå der med golfen i 2005(fikk til å med pokal:D) så da går det vel med boran oxo..;)

 

Bra bilene står trygt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden så er mulig det står fra før.

Hvor skal folket overnatte?

Er det noen hovedcamp?

 

Campingen er ikke kontaktet ennå, men det blir på Strandefjord hytte og fritidssenter som ligger 100m fra treffplassen. :)

(samme plassen som de 2 site årene)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med rolf, så ut som premieringen gikk mest på bekjenskaper egentli,.

men jeg kommer:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å gruse dere der for å si det sånn :)

 

Og dessverre så kommer jeg til å slå deg med noen få mil :D

 

Skal prøve å få kommet meg nedover, men er ikke helt overbevisst

på at jeg klarer å bli ferdig. Da blir det sikkert passasjertilværelsen nedover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.