Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

Når er det NBS treffet er? det er vel ikke et VW Audi treff?

 

Det er lørdag den 5. juni! Tror forresten Lars her har lokallagsrekorden(Norgesrekord?) på antall pølser på "Åpen dag" på NBS... Husker ikke hvor mange det var, men det var mange! :D:D

 

NBS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha!!! Ja, der går det unna med pølsene! De gikk tomme i fjor, og holder de ultraharry streikerne ut blir det vel dårlig med brus også.. :D

 

NBS er vel ikke sponset av VACN, men de er vanligvis godt representert. Synes NBS har en fin greie der, og de selger nok bra, ja! Mye fine biler, i hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Schrøder

lokallagsrekorden(Norgesrekord?) på antall pølser på "Åpen dag" på NBS

 

12:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får kjøre offisiell lokallagsmesterskap i pølsespising etter go-cart'en da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..ja Andreas jeg kan ikke feite meg opp nå på forsommern:rolleyes: :rolleyes: :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars det er ikke noe problem...du kan bare "få litt CLA " av meg så renner pølsene av.......he he.....(eller hva Bjørn?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Da snakker vi 2mass! : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi er helt på jordet med pølser osv....Lars...ble litt skuffa over at ikke du kom ut når jeg gikk i "14.Mai" tog forbi huset ditt...Cabben sto å skinnte utafor.........ånei...du hater unger du ja.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

du hater unger du ja.......

 

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Er vi flere???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært skikkelig kult å tapa dere fast til hver deres stol i bhg engang å sett om dere overlevde dagen..............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Forslag:

 

Torsdag 3. juni (værforbehold)

- Møter opp på gocart'en kl. 18:00 og kjører ett par runder (kr. 130.- pr. 9 minutter pr. pers).

- Når vi er ferdig så cruiser vi ned og griller (ta med grillmat og campingstol) så sant jeg får fikset grillen innen da.

 

Det er ett konkret forslag bare...

 

På tide å komme ut fra dvalen, det begynner jo å minne om sommer.

MEN hvilken gocart bane snakker dere om ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide bli med igjen nå ja! :)

 

Vi skal kjøre på den nye banen i Donald Duck byen(Andebu). Det er en veibeskrivelse på midten av DENNE LINKEN

Banen ser veldig bra ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, da er dagen kommet... Husk å ta med stoler og grillmat for de av dere som blir med på grillings etterpå da jeg ikke har noe særlig "utemøbler" enda (det kommer!).

 

Utifra veibeskrivelsen dere fikk av Petter: Når dere kommer inn i boligfeltet rett før banen så kjører dere over en lang slette med to trafikkøyer midt på sletta. Ved den første trafikkøyen går det en vei til høyre (Solvangveien). I dette krysset har dere ett gult hus på høyre side (eneste med garasje på hele nederste stripa). Der bor jeg.

 

Vi møtes på banen 18:00 og grillings når vi er ferdig der. Vi sees!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir topp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kult treff, kommer gjerne igjen!! Er dritstøl i 'vingene', tror jeg må ha litt mer ryggfett for å dempe!! Var vel de enorme g-kreftene tenker jeg! :D

Håper de får telleanlegg etter hvert, så kan vi kanskje dra til med cup eller noe?

 

Takk til Andreas som holdt grill og hus etterpå også!!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble en topp kveld ja! : rock : Telleanlegg og bergningsvogn til enkelte ;) hadde vært fin-fint!

Går for dette første torsd i juli også vel!?: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Er dritstøl i 'vingene', tror jeg må ha litt mer ryggfett for å dempe!! Var vel de enorme g-kreftene tenker jeg! :D

Håper de får telleanlegg etter hvert, så kan vi kanskje dra til med cup eller noe?

 

Takk til Andreas som holdt grill og hus etterpå også!!! : ja :

 

Amen to that:tilber: NOE støl i vingene ja, tar på å holde Skotner bak seg:D :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holde bak seg er en ting, å ta innpå er en annen!! ;)

Bilder, ja.. Klarte å glemme kameraet hjemme, så jeg får nesten ta det hjemmefra ila. helgen, hvis det blir tid!! Ble ikke så mange bildene, dessverre!!

 

1. torsdag i juli blir 1. juli, så det passer vel bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.