Anbefalte innlegg

Jepp det var nok et slikt dåkke har som hadde vært perfekt :) fått pris på et til 12k men ska vel få det ned en del om det blir aktuelt å kjøpe noe.. var jo ypperlig å sette opp telt inni det når det regnet ;)

 

Men behøve man så stor henger som dåkke bruka eller har dere den bare fordi det er kjekt å fylle den med bagasje? :P

 

Neida, hengeren var veldig stor den og ikke nødvendig, men kjekk til bagasje for alle som var med.. Greier seg fint med en mindre henger selv om de lengste stengene er ganske lange..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis det blir såpass stort telt at det må i tilhenger........ken har hengerfeste ?? Ken skal kjøre med henger ? Ken skal ordne henger ?? Skal bli nokke krangling hehe ;) Glad e ikke har hengerfeste.....enda : rolleyes Dvs ikke montert enda. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis det blir såpass stort telt at det må i tilhenger........ken har hengerfeste ?? Ken skal kjøre med henger ? Ken skal ordne henger ?? Skal bli nokke krangling hehe ;) Glad e ikke har hengerfeste.....enda : rolleyes Dvs ikke montert enda. : smil :

 

Nei, da blir det vel ikje montert heller.. Du skulle kjøpt med montert hengerfeste pål : haha :

Å VIST du får det montert så blir du jo du den selfølgelige drager : smil :

hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, da blir det vel ikje montert heller.. Du skulle kjøpt med montert hengerfeste pål : haha :

Å VIST du får det montert så blir du jo du den selfølgelige drager : smil :

hehe...

"Drager" du tenke på ja ;) Mangla kun koblings-skjema til det......da blir det montasje. E kan sikkert dra henger til treff hvis e skal,men ken skal betale den ekstra dieselen som e bruka da ?? Blir ikke aktuelt å dra henger på treff etter treff hvis e sitte igjen med ei regning på diesel på nokken hundre krone. Alle dokke andre pyse-bilane har jo faen ikke krok en gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telt SKAL vi ha..Jeg er hvertfall klar for å spytte inn nokken kroner få SKIKKELIG telt...Er vi virkelig møringer så grinete på penga som alle skal ha det til?: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telt SKAL vi ha..Jeg er hvertfall klar for å spytte inn nokken kroner få SKIKKELIG telt...Er vi virkelig møringer så grinete på penga som alle skal ha det til?: haha :

hehe..Ja kanskje det?Blir ikkje mange kr på hver uansett..Men da må man få ei fullstendig liste da..Noen som har prata med "Jørgen Teltpartner"? Andy?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..Ja kanskje det?Blir ikkje mange kr på hver uansett..Men da må man få ei fullstendig liste da..Noen som har prata med "Jørgen Teltpartner"? Andy?

Har prata med han jeg,skulle sjå om han kunne ordne en god pris til oss...

Er det noe problem for oss å spytte inn kanskje 5-6 hundrelapper hver da?

Og burde ikkje 4x8 meter vær stort nok?

Kanskje vi skulla skulla laga en poll på dette,får å sjå interessen til folk da...

 

4 x 8 meter rør telt

NOK 8900.00

Pris eks. mva NOK 7120.00

Hvit meget solid duk. 1 langvegg med 4 viduer/2med porter. Port i endevegg med stort vindu.Rørdiameter 57x 1,5 mm sølvfarget.

Høyde på siden 2,2 meter. Høyde på midten 3,2 meter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være negativ eller nokke slikt men vi må nesten tenke litt praktisk også. Trenge vi egentlig et telt på for eks. 10x10 meter ?? Vi bør ha et telt som e lett og praktisk å ta med se på tur. Ikke nokke særlig hvis det må fraktes med semi til og fra treff. Men det bør også være solid nok til det at det tåle å bli satt opp og tatt ned nokke ganga. Så vi bør finne en gylden middelvei. Syns 4x8 meter er mer enn stort nok e iallfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltids kjekt med litt plass til å skru me om det skulle skje ;) Men vi trenger vel ikke å ta helt av da men stort e bra :D Men bør jo vær greit å pakke det ned å fraktes da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket litt med sønnen til han som driver telt parter i går og spurte litt på pris å slikt, kunne sikkert ordne litt men var vist stege prisen slik at der ikke var så mye å hente. Men ditta teltet på 4x8m tror jeg : klø : var vist jekla enkelt å ta med seg, tok 10 min å sette det opp (for de som kan det) og meinte åsså på at det holdt med stv. for å frakte det med seg, trengte ikke å legge ned baksete en gang men en liten henger var jo såklart enkelere.

 

 

100015 4 x 8 meter rør telt NOK 8900.00

Pris eks. mva NOK 7120.00

 

 

Hvit meget solid duk. 1 langvegg med 4 viduer/2med porter. Port i endevegg med stort vindu.Rørdiameter 57x 1,5 mm sølvfarget.

Høyde på siden 2,2 meter. Høyde på midten 3,2 meter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket litt med sønnen til han som driver telt parter i går og spurte litt på pris å slikt, kunne sikkert ordne litt men var vist stege prisen slik at der ikke var så mye å hente. Men ditta teltet på 4x8m tror jeg : klø : var vist jekla enkelt å ta med seg, tok 10 min å sette det opp (for de som kan det) og meinte åsså på at det holdt med stv. for å frakte det med seg, trengte ikke å legge ned baksete en gang men en liten henger var jo såklart enkelere.

 

 

100015 4 x 8 meter rør telt NOK 8900.00

Pris eks. mva NOK 7120.00

 

 

Hvit meget solid duk. 1 langvegg med 4 viduer/2med porter. Port i endevegg med stort vindu.Rørdiameter 57x 1,5 mm sølvfarget.

Høyde på siden 2,2 meter. Høyde på midten 3,2 meter.

 

Bra initiativ espen....Det teltet er jo midt i blinken da...mi mening ivertfall....kan jo bergynne å telle da hvor mange vi er i lokallaget å da blir det ikkje mye penger på hver..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når har forsåvidt Espen en oppgave i morgen så får vi se hvordan det går;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var oppdrag utført.

5x8m telt med vindu og alt vi trenger, 2000kr stk! så regner med vi kjøper 2 ;)

 

Såg heller ikke ut som det er noe problem å ta det med seg i en vanlig bil!

Der er 3 deler, del en og to er to "sekker" på str med en 10x17" felg bare 4kanta, stengene er i en avlang bag på ca 2m.

 

Så da spørs det om vi skal finne ut kor mye det blir på vær så spytte vi inn litt å løyser ut! jeg kan hente de i marra om vi skal ha.. skulle da vel å merke hatt peng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det dissa telta Jonken snakka om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. Såg bra ut, lakt der ei stund da så sir jo litt på prisen, men selve teltet var ubrukt og såg bra ut.. stengene var det begynt å bli litt rust på så de må vi ha på noe guffe på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tectyl? heheh

 

Vi kjøper 2...

Skulle vi laga ei liste over hvem som er interessert i å spytte inn noen kronasjer da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka med å lage en ny tråd der KUN påmelding blir gjort ??? Blir fort så mye rot og klabb og babb hvis det skal vær påmelding å bambusprat innimellom. Bare mine ti cents ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka med å lage en ny tråd der KUN påmelding blir gjort ??? Blir fort så mye rot og klabb og babb hvis det skal vær påmelding å bambusprat innimellom. Bare mine ti cents ;)

 

Nei vi tar det i denne tråden....

Skal du vær me da eller er du ondt i ryggen? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei vi tar det i denne tråden....

Skal du vær me da eller er du ondt i ryggen? ;)

Blir vel litt enklere med en egen tråd men det e vel best du får viljen din ellers så blir du vel grinete :P E skal være med ja.....;) Idag har ikke e vondt i ryggen kjære : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weee da er vi nede i 1333 kroner pr mann for 2 telt. Dette bar MÅ bli bra: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må vel spytte inn noen kroner jeg å ;) men jeg må nesten få dekt bensin pengene på turene jeg har hatt til å fra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.