#26 Skrevet Mai 7, 2004 Opprinnelig postet av Anders Grytten Men det verktøyet dere snakker om, hva er det? Har bare brukt vanlig "sntandard" utstyr jeg Mutter nr "2" er med et snitt på hver side, og for å stramme denne trengs et spesialverktøy. Du har vel strammet den for hånd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 7, 2004 Jeg har vel stramma det for hånd ja. (husker ikke helt) Må vel kjøpe slikt verktøy da. Har det noe navn? Må vel ta forstillingskontroll på nytt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 8, 2004 Opprinnelig postet av Anders Grytten Jeg har vel stramma det for hånd ja. (husker ikke helt) Må vel kjøpe slikt verktøy da. Har det noe navn? Må vel ta forstillingskontroll på nytt da? De kalles i Biltema for støtdemperhylser til VW/Audi. Sikkert ikke verdens beste kvalitet, men koster bare 80 kr. http://www.biltema.no Dersom du ikke har løsnet noe nede på fjørbeinet eller opphengskulen/braketten, skal det ikke være nødvendig med forstillingskontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...