kjøring på reven i morgen(søndag 9 juli)

Anbefalte innlegg

det blir kjøring på reve i morgen søndag 9 juli. bmwklubben som har arrangerer men fritt får alle biler å stille. 350kr får bmwklubben medlemer å 400kr får ikke medlemmer. førermøte før kjøring blir holdt. møt opp ca 11. tror det skulle være førermøtet halv 12. det er meldt om enkelte regnbyger men det tviler vi på:P

 

hadde vært kjekt om noen fra lokallaget hadde komt!

 

jone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser at eindel har vært inne å sitt men ingen så vil kjøra?hmm... neivell då: rolleyes

 

(det e jo nå når det e litt regnbyger quattroene har fordel på bane,,,)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E så typisk at dette ska skje når eg e i nordsjøen:( Jaja, bra noen kkommer med info.

 

Kom med info evt neste gang det e kjøring på reve!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint med info, fordel er å kanskje komme med info et par dager før, så flere rekker å få dette med seg. Når du ser på antall visninger som tråden din har hatt må du huske at den kan/bli lest av alle på forumet.

 

For meg selv så blir denne banen litt for liten etter hva slags bil jeg har og derfor jeg ikke kommer til å kjøre der så ofte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal komme med info tidligere nestegang.

 

reve er en liten bane ja men morsom å kjøre på uansett hvilken bile det er snakk om... så lenge det ikke er snakk om en caravelle eller noe...

 

jeg la merke til 4 audier,2 me vvaudi-club klister! men ingen som kjørte.

 

hvis det blir intressangt å prøve får noen kan jo lokallaget ha et treff der å leie banen en søndag, det er ikke umulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det blir intressangt å prøve får noen kan jo lokallaget ha et treff der å leie banen en søndag, det er ikke umulig.

 

Ingen umulighet det. Koster jo bare 3000,- (hvis jeg ikke tar feil) Det blir 300,- per stk v/10 mann og 200,- v/15 mann.

 

Vært mye snakk om dette før, men det krever en ildsjel som vil påta seg noe ansvar. Men til nå har ikke dette skjed. Men sikker på mange ville ha "dilltet etter"/ kommed kjørende på bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikker på prisen jeg heller men det er jo et dipositums beløp på 10.000kr! det er dette som er minuset... pluss det er noen forhåndsregler som, ikke spinning sladding på tørr bane. kosting hvis det kommer noe som helst grus eller stein på banen og kosting av banen etter bruk.

 

kan jo kansje kombinere kjøring med en annen klubb f.eks bmw klubben som har et ganske fast oppmøte når det gjelder antall kjørende. der er det ca 10 som alltid kjører å hvis vi hadde vært 10stk kunne det jo ha vært ganske greit. bmw klubben pleier ta med seg titagningsutstyr også.

 

(jeg regner ikke med at det hadde vært så stort oppmøte her i området fra vw-audi klubben men at det hadde økt hver gang.)

 

om en kjører en bil med 300hk der kan det være du blir slått av en golf 1gti med 112hk, det har mye å si me teknikk å ferdigheter i sving å innbremsing der ute pga kort bane. men på 2 av strekkene kommer mangen biler opp i 3 gir å ca 110-120km/t så det går ikke så seint som mangen tror.

 

 

men hadde som sagt vært ganske kjekt hvis vi kunne ha hatt et treff der ute en søndag etter sommeren eller noe.eventuellt isammen med f.eks bmw klubben i rogaland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.