Bodø: Finne på noe sammen?

Anbefalte innlegg

Har hørt at Max Power kommer til bodø 12 August, og tenkte at vi som klubb kunne stille opp og vise oss frem litt. Dette er en unik sjanse til å vise at vi faktisk er en seriøs klubb og ikke bare sofaslitere som kun samles en gang i måneden og gafler i oss pizza.

Mener det er Bjørn Inge på Lyd på hjul som står for dette, og med tanke på en evt avtale med ham så er det jo ikke akkurat et minus at vi viser oss frem litt mens han er til stede, og ikke minst til alle de som møter opp der.

Er fullstendig klar over at vi ikke akkurat er en "gatebil"-klubb, men det skader allikevel ikke å vise oss frem så folk vet at vi eksisterer.

 

Det var litt snakk tidligere i sommer om at det var interesse for å finne på noe sammen.

Det som ble nevnt da var bl.a bowling, go-cart og grilling.

Tenkte da at vi kunne finne på noe sånt etter å ha vist oss fram litt, så får vi en helaften ut av det :)

 

hva syns dere om denne ideen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil? eller er alle på ferie?

Tenkte det kunne være ok med en liten samling før vi kjørte til ACR, men hvis noen har andre forslag så er det bare å skrike ut.

 

11 stk som har lest tråden, men ingen som har svart... blir vel kanskje bare meg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at Max Power kommer til bodø 12 August, og tenkte at vi som klubb kunne stille opp og vise oss frem litt. Dette er en unik sjanse til å vise at vi faktisk er en seriøs klubb og ikke bare sofaslitere som kun samles en gang i måneden og gafler i oss pizza.

Mener det er Bjørn Inge på Lyd på hjul som står for dette, og med tanke på en evt avtale med ham så er det jo ikke akkurat et minus at vi viser oss frem litt mens han er til stede, og ikke minst til alle de som møter opp der.

Er fullstendig klar over at vi ikke akkurat er en "gatebil"-klubb, men det skader allikevel ikke å vise oss frem så folk vet at vi eksisterer.

 

Det var litt snakk tidligere i sommer om at det var interesse for å finne på noe sammen.

Det som ble nevnt da var bl.a bowling, go-cart og grilling.

Tenkte da at vi kunne finne på noe sånt etter å ha vist oss fram litt, så får vi en helaften ut av det :)

 

hva syns dere om denne ideen?

 

Jeg synes det er en knall ide.... Det er nettopp slike ting vi MÅ profilere oss på...Og å gjøre en "helaften" ut av det,er slettes ikke dumt....

Beklageligvis så er jeg selv mest sannsynlig på ferie i disse tider : bh : og kan mest sannsynlig ikke bidra.....: gråter :

Men det skulle vel ikke hindre at mange andre ikke kan stille opp.....

 

Stian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hende jeg kan stille opp. men har jo ikke noe serlig bil å stille med.. men vi får jo se hva d blir ut av dette....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som en kjæmpe ide:)har veldi løst å kom men har mye arbeid å bilskruing på to bila før treffet på mo.men kan sekkert hør om litt fri:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hende jeg kan stille opp. men har jo ikke noe serlig bil å stille med.. men vi får jo se hva d blir ut av dette....

 

Trenger ikke all verden av bil for å stille opp. Jeg kommer med cab`en med en spinkel liten 90Hk motor.

Det viktigste er at vi blir endel som møter så vi får vist folk at det faktisk er en vw-audi klubb i byen, og med å stille opp på noe sånt her gir vi oså et signal om at den er for alle, også dem som liker å gjøre det lille ekstra med bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men da skal vi da prøve å stille opp.. er det ikke flere som henger seg på eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda! Jeg er med:)

Har ikke vært med på noe lokallagsmøte.. så er nok bare Stein Erik og Bjørn Tore Inderberg som vet hvem jeg er:o

Er med på en Go-Cart runde jeg : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette høres bra ut.. jo flere jo bedre:D

men synes vi burde vise oss fram... dette er jo en unik mulighet siden det nok kommer mye folk innom å ser på dette....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette høres bra ut.. jo flere jo bedre:D

men synes vi burde vise oss fram... dette er jo en unik mulighet siden det nok kommer mye folk innom å ser på dette....

 

Akkurat det som var planen :)

 

Satser på å få flest mulig med på dette da det, som du sier, er en unik mulighet til å få vist oss frem litt.

 

Joda! Jeg er med

Har ikke vært med på noe lokallagsmøte.. så er nok bare Stein Erik og Bjørn Tore Inderberg som vet hvem jeg er

Er med på en Go-Cart runde jeg

Flott, da får jo vi andre også møtt deg :)

Tenkte jeg skulle ta en telefon til gocart`en på langstranda og høre om han ikke greier å ordne en go`pris til oss om vi blir mange nok, eller at vi kjører utover til Valnesfjord hvis været tillater det.. men det ser ikke akkurat lovende ut med finvær i år (krysse fingrene).

 

Vet at ts-ogn (Toyota Sportscar Owners Group Norway) stiller med noen biler, og det var vel snakk om at Saab turbo club også skulle stille, men det var visst litt usikkert med sistnevnte.

 

Vi kan jo ikke være dårligere enn dem, så det er bare å stille opp med alt dere har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det som var planen :)

 

Satser på å få flest mulig med på dette da det, som du sier, er en unik mulighet til å få vist oss frem litt.

 

 

Flott, da får jo vi andre også møtt deg :)

Tenkte jeg skulle ta en telefon til gocart`en på langstranda og høre om han ikke greier å ordne en go`pris til oss om vi blir mange nok, eller at vi kjører utover til Valnesfjord hvis været tillater det.. men det ser ikke akkurat lovende ut med finvær i år (krysse fingrene).

 

Vet at ts-ogn (Toyota Sportscar Owners Group Norway) stiller med noen biler, og det var vel snakk om at Saab turbo club også skulle stille, men det var visst litt usikkert med sistnevnte.

 

Vi kan jo ikke være dårligere enn dem, så det er bare å stille opp med alt dere har.

Det hadde vært morsomt å blitt kjent med resten av klubben også.

 

Tipper VACN er best:rolleye: : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper VACN er best:rolleye: : rock :

 

Selvfølgelig er vi det, bare ikke si det til de andre klubbene.. de begynner jo å grine for ingenting : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er nok også med på å finne på noe,

men kan fortelle dere et par ting: rolleyes

 

go cart på langstranda er stengt ut denne mnd.: mad :

go cart på valnefjorden finnes ikke mere.. banen er omgjort til glattkjøringsbane til mc: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ferieavvikling på de fleste her. Mest sannsynlig i bulgaria når max power kommer.

Når det gjelder å "markere" klubben så bør dere ta kontakt med lokallagslederen før dere setter noe igang. Noe bør ikke iverksettes før han er informert og han bør delta.

Vi har diskutert max power og blir neppe noe banner etc vis ikke lokallagslederen har snudd formeningen. Kan si det slik at ikke alle har like stor tro på de prosjektene som BI setter igang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ferieavvikling på de fleste her. Mest sannsynlig i bulgaria når max power kommer.

Når det gjelder å "markere" klubben så bør dere ta kontakt med lokallagslederen før dere setter noe igang. Noe bør ikke iverksettes før han er informert og han bør delta.

Vi har diskutert max power og blir neppe noe banner etc vis ikke lokallagslederen har snudd formeningen. Kan si det slik at ikke alle har like stor tro på de prosjektene som BI setter igang.

 

Synd at du ikke kan være med, men du får ha en fin tur til bulgaria da.

 

Når det kommer til å kontakte lokallagsleder så hadde det kanskje vært enklest om han hadde vært med i diskusjonen her inne så alle får med seg hans mening, istedet for at det blir et mellomledd som skal fortelle alle andre hva han mener. Blir fort misforståelser av slikt.

 

Om dere har diskutert å markere klubben når Max Power kommer og funnet ut at vi ikke skal stille, så synes jeg det er litt dårlig at dere ikke har delt det med resten av oss. Og om det er fordi Tor ikke har tro på prosjektene til BI så er det på helt feil grunnlag.

Om vi ikke stiller på noe av det som BI arrangerer så fatter ikke jeg hvorfor jeg har giddet å bruke så mye tid på å prøve å få til en avtale med Lyd På hjul.

Om BI ser at vi ikke gidder stille på noe av det han arrangerer så kan vi bare glemme den avtalen. Som han sa selv, så er han ikke interessert i en avtale der han gir og ikke får noe tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at du ikke kan være med, men du får ha en fin tur til bulgaria da.

 

Når det kommer til å kontakte lokallagsleder så hadde det kanskje vært enklest om han hadde vært med i diskusjonen her inne så alle får med seg hans mening, istedet for at det blir et mellomledd som skal fortelle alle andre hva han mener. Blir fort misforståelser av slikt.

 

Om dere har diskutert å markere klubben når Max Power kommer og funnet ut at vi ikke skal stille, så synes jeg det er litt dårlig at dere ikke har delt det med resten av oss. Og om det er fordi Tor ikke har tro på prosjektene til BI så er det på helt feil grunnlag.

Om vi ikke stiller på noe av det som BI arrangerer så fatter ikke jeg hvorfor jeg har giddet å bruke så mye tid på å prøve å få til en avtale med Lyd På hjul.

Om BI ser at vi ikke gidder stille på noe av det han arrangerer så kan vi bare glemme den avtalen. Som han sa selv, så er han ikke interessert i en avtale der han gir og ikke får noe tilbake.

 

Bjørn Sørheim er den som forhandler avtaler. Og kun han! I begynnelsen så ordnet både jeg,han og Oddvar avtaler,men for at firma skal ha en å forholde seg til så er det blitt slik og det regner jeg med at du forstår. Bjørn tok over for meg som lokallagskontakt ifjor.

 

Dette er ikke en avgjørelse som kun Tor har tatt,dette er det flere i styret som har samme formening om. Det har vært prøvd samarbeid før uten resultat,så dette er godt nok grunnlag.Men ingen skal være vanskelig med å prøve på nytt,men da skal det gå gjennom rett person.

 

Jeg tar selvkritikk når det gjelder Max Power treffet 12.aug,da det ble tatt opp på siste klubbmøtet og ikke skrevet/fortalt noe til de som ikke kunne møte opp.

 

Til informasjon som går til medlemmer i Bodø så har styre et tett samarbeid.

Tor bruker ikke tiden på forumet da han farter så og si døgnet rundt. (kan vel si han bruker tiden sin fornuftig:) ) Vi prøver så godt vi kan å formidle budskapet og det skal forbedres. Jeg prøver ikke å være vanskelig på noen måte her,men legger frem slik status er.

 

Vi skal heller få til en bra stand på acr uke 34 og vise at vi finnes også i Bodø-omegn.

 

Til dere som har tips om evt treff,helaften etc så si ifra. Go-kart ser ut til å falle bort værtfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå utviklet nesten denne tråden seg til noe helt annet enn den var i utgangspunktet, men det er jo sånt som skjer... : rolleyes

 

Nå er jo tråden om avtalen med LPH fjernet, så jeg har ikke nor å referere fra, men der var det da faktisk Oddvar som ble satt på saken med å ordne avtale ettersom han hadde vært i kontakt med dem tidligere.

 

Ang. at det har vært prøvd å ordne avtale med dem før uten resultat så visste ikke jeg om det, og det er jo beklagelig at dere ikke kom noe vei med det. Inntrykket jeg har fra denne gangen er at ledelsen kanskje ikke er villig til å prøve så veldig hardt for å få til en avtale, noe jeg syns er veldig beklagelig ettersom det var en betydelig del av medlemmene som var interessert i en slik avtale. Godt mulig jeg ikke har fått med meg alt dere har gjort for å få det til, så dere må gjerne rette på meg hvis jeg tar feil.

 

Jeg har full forståelse for at Tor er og farter mye. Mannen må jo tjene penger som alle oss andre. :)

Men det hadde kanskje uansett vært en fordel å se ham her inne ihvertfall en gang iblant..

 

(jeg prøver heller ikke å være vanskelig, men jeg har bare veldig lysst til å få inn litt nytt blod i klubben, og det får vi bare ved å stille opp på arrangementer der det er mye folk)

 

Når det kommer til planene på ACR så synes jeg det høres veldig bra ut. Jeg har tittet litt på lokallags-sidene til de andre byene, og ser det er mange rundt omkring som kommer. Hadde det kanskje vært en tanke å slå oss sammen med dem når vi kommer frem?

 

Og så en siste liten ting (blir et langt innlegg det her)

Siden begge go-cart`ene tydeligvis er utelukket og været ikke akkurat tillater grilling uten termodress, så hadde kanskje hav-rafting vært noe? Hotellet har avtale med polardykk, så jeg kan prøve å høre med dem om de kan klare å gi oss en ok pris hvis dere er interessert.. Ellers blir det vel bowling eller lignende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må det skilles mellom rabattavtale mot Lyd på Hjul og treff etc som BI skal arrangere. Det er det siste punktet som vi prater om.

Rabattavtale er selvfølgelig noe vi ønsker.

Har BI den oppfatning at skal vi få rabattavtale så må vi stille opp på alt som han arrangerer så vet ikke jeg hva jeg synes. Burde vel være nok å få mange kunder slik som andre aktører får av oss?

Dette får vi ta senere.

Diskuteres i denne tråden:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=55218

Per Jensen

Når det kommer til planene på ACR så synes jeg det høres veldig bra ut. Jeg har tittet litt på lokallags-sidene til de andre byene, og ser det er mange rundt omkring som kommer. Hadde det kanskje vært en tanke å slå oss sammen med dem når vi kommer frem?

 

Og så en siste liten ting (blir et langt innlegg det her)

Siden begge go-cart`ene tydeligvis er utelukket og været ikke akkurat tillater grilling uten termodress, så hadde kanskje hav-rafting vært noe? Hotellet har avtale med polardykk, så jeg kan prøve å høre med dem om de kan klare å gi oss en ok pris hvis dere er interessert.. Ellers blir det vel bowling eller lignende...

Vi profilerer oss som VACN og ikke bare som Bodø lokallag. På juni treffet så kom det innom endel medlemmer fra andre byer etc og det regner jeg med at det skjer denne gangen også.

Vi prøvde med bowling ifjor og da møtte det opp 4.stk. Regner med at det blir et bedre oppmøtte neste gang.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må det skilles mellom rabattavtale mot Lyd på Hjul og treff etc som BI skal arrangere. Det er det siste punktet som vi prater om.

Rabattavtale er selvfølgelig noe vi ønsker.

Har BI den oppfatning at skal vi få rabattavtale så må vi stille opp på alt som han arrangerer så vet ikke jeg hva jeg synes. Burde vel være nok å få mange kunder slik som andre aktører får av oss?

Dette får vi ta senere.

Diskuteres i denne tråden:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=55218

 

Flott, jeg syntes også det var på tide å avslutte diskusjonen i denne tråden da den var ment for noe helt annet :)

Finner derimot ikke denne tråden på lokallagsidene.. noe du får gjort noe med kanskje? gjøre den litt mer synlig? : rolleyes

 

Vi profilerer oss som VACN og ikke bare som Bodø lokallag. På juni treffet så kom det innom endel medlemmer fra andre byer etc og det regner jeg med at det skjer denne gangen også.

Vi prøvde med bowling ifjor og da møtte det opp 4.stk. Regner med at det blir et bedre oppmøtte neste gang.:)

 

Får håpe på bedre oppmøte i år. Det ser jo ikke ut som det er noe problem å få med de nye medlemmene ihvertfall. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis vi no skal finne på noe sammen... kan vi ikke ta d en helg eller?

er ikke like lett for alle som ikke bor i byen å stikke oppom på en ukedag.

men synes vi skulle greie å ha flere sammenkomster enn de kveldene på peppes.. prøve å profilere oss på forskjellige måter... får jo begynne med acr nå i august... er jo litt kult å kunne vise fram klubben å kanskje få flere medlemmer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt klart med på å finne på noe sammen med dere andre, fra og med Torsdag 10.August skal jeg være tilbake i Bodø og klar til dyst:)

 

Når det gjelder avtaler så har det i utgangspunktet vært Bjørn-Tore som har styrt dette tidligere med hjelp fra meg og Oddvar, nå som det er meg som er Lokallagskontakten, så går dette i all hovedsak gjennom meg, men såklart er det bare for andre å ordne avtaler, såfremst resten av oss er informert.

Vi kan ikke knytte oss til profittsaker siden VACN driver non-profitt, skulle forøvrig bare mangle. Jeg er enig i mange av de tingene BI sier og vil gjøre, men ikke alt er noe VACN kan være med på. De som vil kan fortsette diskusjonen i tråden som BT linket til, komme med forslag osvosv:)

 

Kan også nevne det at samtlige i Lokallaget kan påta seg verv, alt av verv faktisk. Tildelingen av slike er noe vi kan foreta oss vis det er stemning for det, da dagens styre er mer et interimstyre enn et valgt styre, dette med bakgrunn i oppmøtet som var før:) Men, la oss sette strek der for en slik diskusjon nå:)

 

Stein-Erik: Jeg vil tro at det passer best med en helg ja, ikke for alle såklart, men det får vi leve med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stein-Erik: Jeg vil tro at det passer best med en helg ja, ikke for alle såklart, men det får vi leve med:)

 

Var med tanke på at vi har jo en del medlemmer som bor litt utenfor bodø, og da er lettere å komme seg til bodø en helg enn mitt i uka..

men det beste er jo å finne en dag hvor d passer for flest mulig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg passer det litt diverse..går skift så har fri bare annenhver helg:o men har jeg fri er jeg med:)ser desverre ikke så lyst ut med banebil..fant et veivlager som var gåen men nye kommer over helga så er spent om den blir færdi: rolleyes Da va ikke så arti å være på treff uten bil som man kan være på banen med så håper det ordner seg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fri annenhver uke/helg, så det passer litt "diverse" for meg også, spesielt nå på sommeren som det er ferieavvikling.

 

Siden styret ikke er så veldig keen på å profilere klubben når Max Power kommer, så kan jeg jo heller spørre om det er noen som har lysst til å være med å se på fete biler utenom klubben, og evt stille ut (vi har jo skiltplatene som viser at vi er VACN, så vi får jo vist litt frem for det ) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på så mange treff eller turer som muli:)Nå venter jeg bare på dekk på audien..men syns dekkonline var veldi trege denne gang i forhold tell sist e bestilt:o

Ja det ser ikke lyst ut for noe MaxPower men trur ikke jeg har fri uansett som vanli..måtte bytte skift til sommertreffet så dit skal jeg vertfall!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.