Anbefalte innlegg

Noen sveise-guruer her inne som kan være behjelpelig med å sveise en skjøt eller to på eksosanlegget og ta ut noen pinnebolter med sveiseapparat (bilen til fattern da) en gang i løpet av neste uke for en rimelig sum? Originalanlegget er midt mellom 2.25" og 2.5", så må trikse litt der for å få til noe, samtidig må jeg bruke en merkelig kombinasjon av bøyer og overganger for å få til knekken over bakakselen.

 

Det er om å gjøre å være gnien etter å ha sjekket prisen på nytt eksosanlegg.. :D

 

Forresten, kan godt gjøre jobben selv, men problemet er at jeg ikke disponerer noe sveiseapparat hverken her oppe eller hjemme..

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil dette er a? vil ikke ha alt mulig pakk inn i garasjen. ;)

 

Om du er villig til å legge deg ned på betongen og bli litt møkkete selv så kan jeg sikkert sveise for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 100 2.8E, grunnet høy pris måtte jeg være litt kreativ og designe eksosanlegget. Bare jeg får de siste delene og får satt det sammen er det klart til sveising så det blir litt mer proft, og ikke minst få ut de pinneboltene som knakk og erstatte disse. Høres bra ut med mulighet.

 

Angående pakk har jeg fremdeles relativt høy sikkerhetsklarering, så det tror jeg skulle gå greit.. :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi lyd fra deg når du skal bli skitten på fingrene da.

 

Jeg og Pål er i Garasjen omtrent daglig.

 

Ang Pakk, så tenkte jeg mer på bilmerket. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt holkevogn før, men den rustet opp. Nå er det kun galvanisert nazistål som gjelder! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.