Halden Politikammer; En vits?

Anbefalte innlegg

Natt til tirsdag 11. juli var det noen som brøt seg inn i Caddy'n og stjal CD-spiller'n. De hadde vippet ut låsesylinderen og låst opp med et skrujern, etter å ha røska i begge dørhåndtaka, slik at de nå ikke funker! : bråk :

 

Ble selvsagt forbanna og dro rett til VAG for å handle nye deler til døra (det er nå i orden igjen). Senere på dagen skulle jeg ned på politikammeret for å anmelde forholdet, dette var etter åpningstid, som forøvrig er fra 09.00 til 14.00, slik at man må ringe på for å få kontakt med noen. Da noen endelig svarte lød det som følger:

 

- Ja, hva er det?

Jeg skulle ha anmeldt et innbrudd.

- Javel. Åssen innbrudd da?

Et bilinnbrudd.

-Åja. Nå kommer du på et dårlig tidspunkt, for det første, så er det stengt, og for det andre...vent litt...

(et par minutter går...)

-Hallo?

Ja..?

-Du må komme igjen en annen dag, vi har ikke nok folk.

"klikk"

 

 

Tror du jeg ble paff eller?! Jeg mener, hvor mange poliser trengs det for å gi meg et skjema som jeg selv fyller ut æ?!?!?! : klø : Det blir allikevel lagt i henlagt-skuffen med en gang, men det er prinsippet! Spesielt når det var 4 andre innbrudd i samme området den samme natta.

 

Da kommer spørsmålet mitt; Hvorfor i all verden har vi en ordning, i dette kløne-landet, som heter politivakt? De gjør jo ikke annet enn å slite ut kontorstolene som ræva dems sitter på! Og serviceinnstillingen til allmenheten er absolutt utolererbar!

 

 

mvh

Frank Robert Johansen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Natt til tirsdag 11. juli var det noen som brøt seg inn i Caddy'n og stjal CD-spiller'n. De hadde vippet ut låsesylinderen og låst opp med et skrujern, etter å ha røska i begge dørhåndtaka, slik at de nå ikke funker! : bråk :

 

Ble selvsagt forbanna og dro rett til VAG for å handle nye deler til døra (det er nå i orden igjen). Senere på dagen skulle jeg ned på politikammeret for å anmelde forholdet, dette var etter åpningstid, som forøvrig er fra 09.00 til 14.00, slik at man må ringe på for å få kontakt med noen. Da noen endelig svarte lød det som følger:

 

- Ja, hva er det?

Jeg skulle ha anmeldt et innbrudd.

- Javel. Åssen innbrudd da?

Et bilinnbrudd.

-Åja. Nå kommer du på et dårlig tidspunkt, for det første, så er det stengt, og for det andre...vent litt...

(et par minutter går...)

-Hallo?

Ja..?

-Du må komme igjen en annen dag, vi har ikke nok folk.

"klikk"

 

 

Tror du jeg ble paff eller?! Jeg mener, hvor mange poliser trengs det for å gi meg et skjema som jeg selv fyller ut æ?!?!?! : klø : Det blir allikevel lagt i henlagt-skuffen med en gang, men det er prinsippet! Spesielt når det var 4 andre innbrudd i samme området den samme natta.

 

Da kommer spørsmålet mitt; Hvorfor i all verden har vi en ordning, i dette kløne-landet, som heter politivakt? De gjør jo ikke annet enn å slite ut kontorstolene som ræva dems sitter på! Og serviceinnstillingen til allmenheten er absolutt utolererbar!

 

 

mvh

Frank Robert Johansen

 

Høres ut som om Halden politikammer har lært ett og annet fra Vest-Finnmark politikammer, for di kjører omtrent samme praksisen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje dette er den nye taktikken de kjører for at de ikke skal få så mange hennlagte saker... Hvis de ikke får saker inn trenger de ikke å hennlegge de :D

 

Statistikk er alt for det offentlige for tiden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydeligvis forskjell fra kammer til kammer ja.

Her i Follo har de døgnvakt og det er aldri problem å få gjort det man skal.

 

Kommer rett derfra nå og det tok 2 minutter å ordne kjøreseddel da jeg har mista førerkortet(som jeg oppdaga var borte da jeg skulle kjøre på Rudskogen i helga: gråter : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på jobb i går kveld (Hafslund Sikkerhet) og måtte av diverse årsaker kontakte politiet for støtte i forbindelse med noe greier.

 

Det var TO politifolk i patruljerende tjeneste i Øyer, Lillehammer og Gausdal kommuner, ganske stort område! Måtte vente over en time før de klarte å skaffe nok folk til det jeg trengte støtte til.

 

Hvordan blir det om de er langt oppi bushen et sted når det skjer noe action, som et ran i Lillehammer eller en stor trafikkulykke på E6? Er jo helt utrolig..

 

Men ressurser til å stå kl. 2 om natta oppi et boligfelt med laseren, to biler og 5 politifolk, det får de!!

 

Er ikke politifolkene som har skylden, men de som styrer dette landet og den etaten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Natt til tirsdag 11. juli var det noen som brøt seg inn i Caddy'n og stjal CD-spiller'n. De hadde vippet ut låsesylinderen og låst opp med et skrujern, etter å ha røska i begge dørhåndtaka, slik at de nå ikke funker! : bråk :

 

Ble selvsagt forbanna og dro rett til VAG for å handle nye deler til døra (det er nå i orden igjen). Senere på dagen skulle jeg ned på politikammeret for å anmelde forholdet, dette var etter åpningstid, som forøvrig er fra 09.00 til 14.00, slik at man må ringe på for å få kontakt med noen. Da noen endelig svarte lød det som følger:

 

- Ja, hva er det?

Jeg skulle ha anmeldt et innbrudd.

- Javel. Åssen innbrudd da?

Et bilinnbrudd.

-Åja. Nå kommer du på et dårlig tidspunkt, for det første, så er det stengt, og for det andre...vent litt...

(et par minutter går...)

-Hallo?

Ja..?

-Du må komme igjen en annen dag, vi har ikke nok folk.

"klikk"

 

 

Tror du jeg ble paff eller?! Jeg mener, hvor mange poliser trengs det for å gi meg et skjema som jeg selv fyller ut æ?!?!?! : klø : Det blir allikevel lagt i henlagt-skuffen med en gang, men det er prinsippet! Spesielt når det var 4 andre innbrudd i samme området den samme natta.

 

Da kommer spørsmålet mitt; Hvorfor i all verden har vi en ordning, i dette kløne-landet, som heter politivakt? De gjør jo ikke annet enn å slite ut kontorstolene som ræva dems sitter på! Og serviceinnstillingen til allmenheten er absolutt utolererbar!

 

 

mvh

Frank Robert Johansen

Vil bare informere om at den behandlingen jeg fikk nå i helga, var helt strålende. All takk for bra mottagelse! Dette var riktignok i en annen forbindelse, men allikevel...

Så nå er jeg tilbake i "null" med mitt syn på Onkel Politi! ;)

 

FR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare informere om at den behandlingen jeg fikk nå i helga, var helt strålende. All takk for bra mottagelse! Dette var riktignok i en annen forbindelse, men allikevel...

Så nå er jeg tilbake i "null" med mitt syn på Onkel Politi! ;)

 

FR

 

du slapp unna med en advarsel altså ?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du slapp unna med en advarsel altså ?? :D

Hehe! Hadde det bare vært så vel så... Var og anmeldte en sak, pga av at jeg måtte sy i ansiktet natt til lørdag. Fikk juling av to stk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.