Anbefalte innlegg

anlegget i A3`n begynner sakte og usikkert å ta form. Mye godt arbeid igjen, men trur det blir bra. Skal bygge glassfiber deksel rundt alt og lakkere og litt sånn snacks. Måtte bite i det sure eplet og hive ut reservehjulet, ble for trangt med batteriene oppå.

thm_0002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm. blei litt lite bilde, men det store hadde for mange pixler. er ikke noe hidden geni nei. dere får prøve å zoome...

thm_0001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut det! bare få trekt det i svart. Skulle ikke du har 2 stk 12"?? ser bare en jeg? Reserver hjulet trenger du ikke! Ha forsikring hos Vesta så får du to gratis hjem kjøring hvert år av de! (hilsen en som har testet det! )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bittelitegrann større bilder hadde vært fint.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke trekke med svart. skal lage glassfiberdeksel og lakkere. kommer en 12`` til på andre siden. Skal lage to kasser i MDF. måtte bare se åssen det blei. kasta sammen noe dritt i spon.

 

har større bilder, men de passer ikke på forum kravene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja d ser jo låvende ut så d ska bli spennende å se koss d blir når du blir ferdig...

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av øyvind aarum

skal ikke trekke med svart. skal lage glassfiberdeksel og lakkere. kommer en 12`` til på andre siden. Skal lage to kasser i MDF. måtte bare se åssen det blei. kasta sammen noe dritt i spon.

 

har større bilder, men de passer ikke på forum kravene.

 

ok, blir bra det. Du er heldig du som har plass til to 12" og skal bare igjennom en tynn hattehylle. Tenk på meg som skal igjenom bensintank, kalesje og bakseterygg og bare har plass til to 10". Får helle pøsse på med 1000w per sub`er.

 

hjelper dette litt(?):

(ikke så mye ser jeg)

thm_0001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel litt mye mye lyd for de rundt deg også vel? blir litt harry å cruise rundt i vågen med et par tusen watt og taket nede...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke å bruke alle tusen watt på engang. Volum knapp er det noe som heter også. Så nå blir det en del mekking før neste lokallagstreff, så vi får se det ferdige resulatet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men var det ikke HX2 du hadde?? 10 tommer??

Er vel ikke 1000w per sub der. Mine 12 tommere HX2 er på 500w rms/1000w peak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig som du skriver, Samme rms/max som dine. Man jeg "forer" dem med en BD1000 per stk. : gb :: rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans.

Hvor og hvordan vil du få plass til 2 10" i en cab?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tor Inge Åsen

Hans.

Hvor og hvordan vil du få plass til 2 10" i en cab?

Under kalesjen får du palss til en kasse på ca 90x20x30 cm. Bruk Rockfordbasser, skal bare ha 21,24 l, så kassen blir bare litt over 40 liter. Du kan evt få se på neste lokallagtreff, hvis alt er ferdig til da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en mulighet er å sette de med magneten utover. kan gå ned litt på volumet. sikker på at du får plass til magneten inni kassa??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magneten på 10" bygger ca 13-14 cm. Så det er plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.