8.mai - Sarpsborg Dinitrol senter : "rapport"

Anbefalte innlegg

En liten oppsummering av lørdagen kommer her:

 

Etter at flere så ut til å ha interesse for å komme å få løftet opp bilen på bukk, satt vi av datoen 8.mai ( selvom det desverre ikke passet for alle).

 

Kl. 09.00 åpnet Kjell Slettmo i klubben dørene på verkstedet sitt og kl. 12 kom jeg.. Da var det èn som hadde møtt opp og han var den eneste utenom meg som i det hele tatt møtte, så det var en liten nedtur.

 

MEN; Vi lar oss vel ikke påvirke av dårlig oppmøte, så vi tenkte vi skulle prøve dette igjen iløpet av sommeren ;)

 

Blir gitt beskjed litt tidligere neste gang, så da satser vi på et litt bedre oppmøte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann lurer veldig på å fått understellsbehandla bilen min. men lurer på en ting hva er dinitrol egentlig. samma som tectyl el tar jeg helt feil. en ting til hva er oljebehandlig og hva gjør det. har hørt at det er bra å gjøre dette på eldre biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell sprøyter ikke med Tectyl nei, men noe som ( vistnok ) skal ha bedre effekt. Får mye skryt for jobben han gjør, og vet at bl.a NAF anbefaler mange å dra til han. Vet at han har sabla mye å gjøre om dagen, men ring han på 99454518 og hør med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.