Agder: Rudskogen treffet 18-20. august, Hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Jaja, da nærmer vel igrunn treffet på rudskogen seg!

 

Jeg har tenkt meg inn dit for første gang, men det må vel strerngt talt være fler som skal vel?

 

Her er det vel banekjøring og utstilling..

 

Fyr løs om du kommer eller ei nåda, jeg ligger i telt, og har forhåpentligvis med dama denne gangen, så hun ser hva jeg styrer med på disse treffene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:( Kongens klær kaller i morgen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje, enten Rudskogen eller Bergen den helgen. Har egentlig mest lyst til å dra til Bergen, men det spørs om noen andre fra lokallaget vil dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau jau...

 

Håper da å få følge m. noen..

 

Kan jo være noen er på ferie her og da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt planer om å inn,men kommer litt ann på hvordan det går med huset. Hadde vært gøy å feira bursdagen på Rudskogen i grunn:) HeHe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal inn uansett, men kanskje jeg er så heldig at noen verksteder har åpnet så jeg få en eu-kontroll på bilen, slik at den har skilter, da skal jeg på bane;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje, enten Rudskogen eller Bergen den helgen. Har egentlig mest lyst til å dra til Bergen, men det spørs om noen andre fra lokallaget vil dit.

 

Hva skjer i Bergen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller... såfremt økonominen er der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarer ikke bestemme meg for bergen eller Rudskogen... Heller litt mot rudskogen da...

 

Kan få meg en harrytur + at jeg slipper å bahle opp på vestkysten av norge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er det gatebeil å di, er i krsand? eller stavanger? er ikke det også en eller annen gang nå i august?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er det gatebeil å di, er i krsand? eller stavanger? er ikke det også en eller annen gang nå i august?

 

stemmer,19 august er det Gatebil Kr.sand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubbtreff > Gatebil.

 

Er det åpent for telting ved Rudskogen slik det er ved Våler? Noen som vet noe om det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke det Per, men om det er plass til 36900 tilskuere under gatebil der oppe, må¨vel det kunne løse seg vel : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plassmessig går det ja, men tillater de det når klubben kommer? Det er spørsmålet...

 

Vi husker jo hvor mye om og men det var med Våler i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk fra klubben bruker å få overnatte ved go kartbanen rett ved banen visstnok, men det er ikke sjekket ut.. Jeg hiver meg nå ivertfall opp dit med telt i trunken, det må settes opp ved banen det :)

 

Regner med noen fra styret hadde sagt om dette var uønskelig, hvis ikke er dette treffet for dårlig planlagt..

 

Synes det er "litt" lite info på hovedsidene, men det gjør jo egentlig ikke noe det, så lenge det er treff, hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at jeg hiver meg med til rudskogen. takk for hyggelig onsdag forresten..

 

 

Dere får lage en plan på kolonnekjøring bortover, så hiver jeg meg bare på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å stille jeg også ja.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johan: Skal vi brenne bål om kapp?

 

Min ildkule var visst nok mer spektakulær enn dine :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.