Ålesund: Rudskogen VACN 18-20?aug

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg fra Ørsta/Volda som skal nedover ? Jeg og en kompis stikker sikkert nedover torsdagen, med passaten.

 

Skal forøvrig ut på banen med bilen, må jo teste "vraket" nå som det har fått nye dempere/fjærer, dekk og ventilløftere... så se opp for en lynrask 90 hesters raserbil *host hark* : eek :

 

Har aldri vært på ett klubbtreff før, så dette blir sikkert kult. Må jeg melde på bilen på forhånd eller ?

 

Bruker gokart banen å være åpen på klubbtreff ?? (er jo en del mindre folk enn på gatebil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal dra etter arbeidstid på fredagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal dra etter arbeidstid på fredagen?
Ja (ti tegn) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Bruker gokart banen å være åpen på klubbtreff ?? (er jo en del mindre folk enn på gatebil)

Gocart bana blir brukt til overnattingsområde ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har plana om å overnatte på bana ?? E har iallfall plana om å ligge på bana............skikkelig sosialt å prate piss å drikke sintebrus på lørdagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telt er livet! Ingenting er som sure sokker oppi trynet søndags morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir camping på bana ja :) meget bra på våler så får satse på det blir bedre på rudskogen ;)

 

Men vi skulle hatt party telt....

 

Liste ut av de som har skreve her:

Pål Fivelstad -Vw Passat

Andreas Olsvik -Passaskjer?

Aleksander Urke -Audi S2

Trond Kenneth Nørve -Audi TT

Karl Ove Aarseth -Ny bil av et slag kanskje

Arnt-Ivar Dyb -Vw Golf 1 gti om den virker

Jimmie Nygård -Vw Golf R32

Anders Holkestad -Muligens barnedåp

Børge Lynnes -Audi 80?

Ole johnny -Tønnesen Audi S2

Sverre Andre Blindheim -?

 

Fler som skal på listen? regner med frode, arnfinn, pero, Vegard og jonken skal vær med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med vist økonomien godtar det... Lider av sprengt feriebudsjett for tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ej e klar som ett egg me einsern;) må bere sveise røre fra kompresorn d drive p leke litt så e ej heilt klar:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med vist økonomien godtar det... Lider av sprengt feriebudsjett for tiden...
Bensin-penger opp og ned til Rudskogen e vel strengt det du MÅ ha. Ellers kan du vel leve på brød og vann : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han bruka sikkert litt mer bensin enn det du gjør Pål ;)

 

Men blir det mange som har troa på natt til fredags reise eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bensin-penger opp og ned til Rudskogen e vel strengt det du MÅ ha. Ellers kan du vel leve på brød og vann : smil :

 

Sant nok... Inngang, banekjøring o.l er gratis?

 

Går ikke noe stort mer en litt over 1 tank hver vei.... Setter bare bilen i "snill-modus". :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok... Inngang, banekjøring o.l er gratis?

 

Går ikke noe stort mer en litt over 1 tank hver vei.... Setter bare bilen i "snill-modus". :P

Faktisk ikke sikker på inngang osv....men det er prioriterings-sak ;) Skjønner at ferie-budsjettet er sprengt da såklart. Men utrolig ka man har råd til hvis man vil : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk ikke sikker på inngang osv....men det er prioriterings-sak ;) Skjønner at ferie-budsjettet er sprengt da såklart. Men utrolig ka man har råd til hvis man vil : smil :

 

Får nesten bare se det an. Er uansett jobb på fredagen så jeg får heller ta det på sparket.. :)

 

Har endelig fått til bilen så det hadde vært morsomt å fått testa den litt på bane.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff så fristende... : klø : Får bare mer og mer lyst.... Ser at portene stenger klokka 23 på fredag... Må reise fra ålesund rundt 13-14:00 da... hmmm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAAEEN!!!

 

Ser ut til at økonomien går i dass så jeg må være hjemme : bråk : : bråk : : gråter :: bh :

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg blir med.. :)

 

Når blir avreise?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg blir med.. :)

 

Når blir avreise?

Ser ut som det blir avreise både torsdag kveld,fredags morning og fredag etter jobb........e sjøl skal dra fredag etter jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir avreise både torsdag kveld,fredags morning og fredag etter jobb........e sjøl skal dra fredag etter jobb.

 

Jeg må også reise fredag etter jobb så da får jeg henge meg på der.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må også reise fredag etter jobb så da får jeg henge meg på der.. :)
Sverre Andre skulle vel også dra fredag sånn i etter jobb tid en gang. Det som e driten e at porten e stengt når vi kommer ned til Rudskogen : mad : Får legge ned bakseta i Passaten å snorke der til lørdags morningen da : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sverre Andre skulle vel også dra fredag sånn i etter jobb tid en gang. Det som e driten e at porten e stengt når vi kommer ned til Rudskogen : mad : Får legge ned bakseta i Passaten å snorke der til lørdags morningen da : smil :

 

Bare å stille litt på turbotrykket det.. :P

 

Greier jo å komme ned dit til 23:00 vist vi reiser i 14:00 tida... par timer fri fra jobb greier du jo å få vel? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sverre Andre skulle vel også dra fredag sånn i etter jobb tid en gang. Det som e driten e at porten e stengt når vi kommer ned til Rudskogen : mad : Får legge ned bakseta i Passaten å snorke der til lørdags morningen da : smil :

 

Spørs om det blir noe av i det hele tatt. "Alle" drar jo til Schafflund istedet. Og begynner på skole igjen Torsdagen. Stress ned og stress opp... tjaaa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAAEEN!!!

 

Ser ut til at økonomien går i dass så jeg må være hjemme : bråk : : bråk : : gråter :: bh :

 

 

 

Mvh

 

Ka "økonomi"??: rolleyes : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka "økonomi"??: rolleyes : rolleyes

 

Ditta greierne som har med penger å gjøre :confused:: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.