Trondheim:Lokallagtreff 03. august!

Anbefalte innlegg

Har ikke blitt bestemt noen dato, men jeg vil at vi starter opp etter ferien med et pangtreff Torsdag 03. august bak Bunnpris Nidarvol kl. 19.00. Med mange biler og kanskje cruising hvis været tillater det. Kom med forslag på ting vi kan finne på den kvelden. Hva som helst. Tar med skiltplater og merker. Så kom igjen, møt opp og vis at klubben vår blir større og større!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for at vi bare tar ett "vanlig oppmøte" i sola, og inntar en milkshake på mcd's :)

 

Så kan vi eventuelt finne på noe neste gang, når folk har kommet seg skikkelig etter ferie og alt sånt.. Kanskje vi kan invitere Nord-Trøndelag da også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må hive meg rundt å komme meg på neste møte jeg også. Må få ferdig bilen først...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta meg en tur jeg og, siden jeg endelig har ordna meg med framkomstmiddel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer innom en tur jeg også. Angående nordtrønderene kan vi jo invitere disse til neste møte, når folk er tilbake fra ferie etc? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel trillende en tur jeg å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel oxo se om æ ikje finn fram. hvis ikje noen har løst å geleide mæ ifra en plass æ vet kor e.?.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel oxo se om æ ikje finn fram. hvis ikje noen har løst å geleide mæ ifra en plass æ vet kor e.?.

 

Du kan jo trille sammen med meg i fra Tevo Dekk/ Al Maskin:)

Drar vel herfra ti på sju.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo trille sammen med meg i fra Tevo Dekk/ Al Maskin:)

Drar vel herfra ti på sju.

Det kan æ jo gjøre. så får æ jo en mulighet til å spyle den verste skiten av bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørrer rykte om at det kan dukke opp noen Nordtrøndera den 3 august å.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plass til maaange biler bak bunnprisen..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri vært med på treffet bak bunnpris før, så på tide jeg dukker opp. Men jeg har trening fram til kl 19.30 og kommer nok til bunnpris ca 20.. :) sees godtfolk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri vært med på treffet bak bunnpris før, så på tide jeg dukker opp. Men jeg har trening fram til kl 19.30 og kommer nok til bunnpris ca 20.. :) sees godtfolk!

Hvis du ikke finner oss men bilene står der, så er det stor sannsynlighet for at vi sitter inne på McD :)

 

Nord-trøndere er såklart velkommen!

Hvis noen sliter med å finne frem, så er det bare å ringe meg på 476 55 940 :-)

Men er altså bak Bunnprisen på Nidarvoll/Sluppen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo solgt audien jeg nå, men tror jeg tar en tur alikevel, har jo vw firmabil, så det må jo gå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble forbikjørt av tre fiiine Audi'er på E6 fra Heimdal mot sentrum fem på syv i kveld.. En 100 (tror jeg), en mørk A3 pluss en A4 avant.. Regner med at det var noen av dere? Like før dere så jeg også en org. 1,8t a4, blå.. Fin den og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble forbikjørt av tre fiiine Audi'er på E6 fra Heimdal mot sentrum fem på syv i kveld.. En 100 (tror jeg), en mørk A3 pluss en A4 avant.. Regner med at det var noen av dere? Like før dere så jeg også en org. 1,8t a4, blå.. Fin den og :)

Det va nåkk en Audi 200 20v og en Audi S3 (sort) og en A4 ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få si at mange av biler deres er virkelig pene!

Dro dere på cruisetur etterhvert?

 

Som dere kanskje la merke til det, så har jeg kjøpt meg nye felger. Skal legge inn bilder av bilen snart. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukket opp noe uforutsett i siste sekund, så jeg måtte melde frafall.. : rolleyes

 

Noen som tok noen bilder..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jann G tok noen bilder tror jeg. Var ganskre bra oppmøte faktisk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få si at mange av biler deres er virkelig pene!

Dro dere på cruisetur etterhvert?

 

Som dere kanskje la merke til det, så har jeg kjøpt meg nye felger. Skal legge inn bilder av bilen snart. :)

Fikk ikke med meg at du kom en gang jeg!

Ble ikke noe cruising nei, liten tur på McD bare :)

 

Dukket opp noe uforutsett i siste sekund, så jeg måtte melde frafall.. : rolleyes

Håper du stiller sterkere neste gang!

Hvordan går det med skrivinga forresten...? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel prøve å rekke det neste gang da.. : faint :

 

Vidar Smevik: Du legger deg ikke på hjul etter sivilsnuten ned okstad altså? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Vidar Smevik: Du legger deg ikke på hjul etter sivilsnuten ned okstad altså? : smil :

 

Da var det ikke jeg som kjørte isåfall..? : klø :

 

 

Rune: Joda, har kommet litt lenger. Skal prøve å gjøre meg ferdig denne uka, så sender jeg ett utkast til deg som du kan myse over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det ikke jeg som kjørte isåfall..? : klø :

 

 

Rune: Joda, har kommet litt lenger. Skal prøve å gjøre meg ferdig denne uka, så sender jeg ett utkast til deg som du kan myse over.

 

Var no mistenkelig lik din, b3 front & noe av de samme felgene..:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sivilsnut? Åssen bil sikter du til nå..? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sivilsnut? Åssen bil sikter du til nå..? :)

 

Rød Mondeo med xenon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.