Ledningsnett G60 spørsmål

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått tak i ledninsnett og styreenhet som jeg skal bruke til å styre min 16VT. Prøver å få oversikt over koblingskjema, men lurer på noen småting når det gjelder tenning. Ut fra ledningsnettet kommer det bare en ledning som skal til coilen. Skal det være tenningsmodul i dette systemet, eller er den innebygd? Fint om noen som har koblingskjema kan sende meg det (vlopsahl@online.no). På Møller hadde de ikke, merkelig. Heller ikke sikker på dette med bankesensoren. Er det forskjell på funksjonen når de har forskjellig farge? Fulgte med en med hvit kontakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den L.grønne lederen fra Digifant 1,5 kvad. eller større er den eneste fra digif.

Den skal til - side coil

 

og det er ingen tennings modul..

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine greier. Da blir dette enklere enn jeg trodde. Sikkert ikke så mange som kjører rundt med G60 Digifant i en Audi 80. Bare må bli kvitt CIS opplegget først som sist...før jeg overlader:)

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.