#1 Skrevet Mai 11, 2004 Har akkurat fått tak i ledninsnett og styreenhet som jeg skal bruke til å styre min 16VT. Prøver å få oversikt over koblingskjema, men lurer på noen småting når det gjelder tenning. Ut fra ledningsnettet kommer det bare en ledning som skal til coilen. Skal det være tenningsmodul i dette systemet, eller er den innebygd? Fint om noen som har koblingskjema kan sende meg det (vlopsahl@online.no). På Møller hadde de ikke, merkelig. Heller ikke sikker på dette med bankesensoren. Er det forskjell på funksjonen når de har forskjellig farge? Fulgte med en med hvit kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2004 http://www.gironet.nl/home/cillari/ Her har du alt enkelt forklart på slik utenlandsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2004 Den L.grønne lederen fra Digifant 1,5 kvad. eller større er den eneste fra digif. Den skal til - side coil og det er ingen tennings modul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2004 Fine greier. Da blir dette enklere enn jeg trodde. Sikkert ikke så mange som kjører rundt med G60 Digifant i en Audi 80. Bare må bli kvitt CIS opplegget først som sist...før jeg overlader:) mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...