#1 Skrevet Mai 11, 2004 Jeg kjøpte jo bilen min i stubbmørke så oppdaga nå som lyset trenger på og bilen er ren at det e jo rett mange småriper i lakken og noen småbolker. Hva pokker gjør man med sånt, for å unngå å bli håna på treff (HAHA). Bakfangern kan lakkeres lissom, men resten da, kjøpe lakk på boks på Mekonomen og feie ivei...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2004 Hvis det er små steinsprut så burde du kjøpe lakkstift (heter det, men er som neglelakk omtrent) hos din lokale Audi-forhandler. Koster en 100-lapp ca og da får du riktig farge også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Hvis det er små steinsprut så burde du kjøpe lakkstift (heter det, men er som neglelakk omtrent) hos din lokale Audi-forhandler. Koster en 100-lapp ca og da får du riktig farge også. Like fordømt får en, en hel haug med flekker som ikke samsvarer med lakken læll..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2004 Gjorde akkurat det samme som deg Thomas( ) Har brukt lakkstift på de verste flekkene, men de vises godt! Selv om jeg har vært nøye med påføringen! Enten er det vel å koste på seg lakkering, eller lure rundt i trafikken å satse på at noen glemmer vikeplikten;) Jeg blir nok å satse på det første:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2004 Jeg har tidligere god erfaring med å kjøpe lakk hos en spesialist på lakk. Kjøpte lakk som samsvarte med lakkoden i serviceheftet, og så blandet (!) jeg lakk og klarlakk som jeg så penslet på der det trengtes. Da måtte du virkelig nærme for å finne ut at jeg hadde "jukset".. Alternativet er jo som sagt å hellakkere. Eller å prøvde polish/rubbing hos noen som virkelig kan det, da forsvinner masse småriper ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2004 Sålenge ripene ikke går gjennom klarlakken går det jo greit med å slipe ut/rubbe og polere. Hvis de er dypere så er det en fordel med en liten penselflaske. Sålenge flekkene er langt nede på bilen synes de ikke så godt heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2004 Dem er overalt!!! Men skal prøve lakkrens - en dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...