Skjønnhetsfeil............

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte jo bilen min i stubbmørke så oppdaga nå som lyset trenger på og bilen er ren at det e jo rett mange småriper i lakken og noen småbolker. Hva pokker gjør man med sånt, for å unngå å bli håna på treff (HAHA). Bakfangern kan lakkeres lissom, men resten da, kjøpe lakk på boks på Mekonomen og feie ivei......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er små steinsprut så burde du kjøpe lakkstift (heter det, men er som neglelakk omtrent) hos din lokale Audi-forhandler. Koster en 100-lapp ca og da får du riktig farge også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Hvis det er små steinsprut så burde du kjøpe lakkstift (heter det, men er som neglelakk omtrent) hos din lokale Audi-forhandler. Koster en 100-lapp ca og da får du riktig farge også.

 

Like fordømt får en, en hel haug med flekker som ikke samsvarer med lakken læll.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde akkurat det samme som deg Thomas(: bråk : )

Har brukt lakkstift på de verste flekkene, men de vises godt! Selv om jeg har vært nøye med påføringen!

 

Enten er det vel å koste på seg lakkering, eller lure rundt i trafikken å satse på at noen glemmer vikeplikten;)

Jeg blir nok å satse på det første:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tidligere god erfaring med å kjøpe lakk hos en spesialist på lakk. Kjøpte lakk som samsvarte med lakkoden i serviceheftet, og så blandet (!) jeg lakk og klarlakk som jeg så penslet på der det trengtes. Da måtte du virkelig nærme for å finne ut at jeg hadde "jukset"..

 

Alternativet er jo som sagt å hellakkere. Eller å prøvde polish/rubbing hos noen som virkelig kan det, da forsvinner masse småriper ihvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålenge ripene ikke går gjennom klarlakken går det jo greit med å slipe ut/rubbe og polere. Hvis de er dypere så er det en fordel med en liten penselflaske. Sålenge flekkene er langt nede på bilen synes de ikke så godt heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem er overalt!!! Men skal prøve lakkrens - en dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.