Anbefalte innlegg

hei, lurer på om det er noen som har montert dette på en passat.....jeg har en stv. og har utrolig lyst på å få på sånne men, jeg vil at det skal se gjennomført ut ikke bare noe som er kastet på.....

 

legger ved et bilde... Noen som veit hvor jeg får tak i disse eller andre typer... Må jeg ha nye lister eller??????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å så bilde ja.... hehe glemte det...

42.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt på Passat B5 i USA er sidemarkeringslysene innfelt i blinklysene foran (de bruker 21/5 watt pærer og oransje parklys i blinklysa) og baklysene bak. B5.5 har dem innfelt i listene.

 

get-attachment.asp?action=view&attachmen

335DSCF0116-med.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit du om man får kjøpt disse til å ha i listene noe sted????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser ofte annonser i det tyske bladet VW Speed for sidemarkeringslys for USA-modellen av BMW E30, disse er populære å felle inn på siden av VWr i Tyskland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel få desse hos vag forhandleren? Det er vel orginalt på US Utgaven! Syns personlig ikke det er fint med oransje sidemerkeringslys men..... hadde de vært hvite så kansje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

veit du om man får kjøpt disse til å ha i listene noe sted????

 

Heisan

 

Jeg bestilte til min bil på vag. I og med at det er us deler, må du finne delenr. selv.Skal forklare mer utfyllende i ettermiddag, når jeg får bedre tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan Arve

 

Har du fått på sidemarkeringslysa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, jeg venter på mere info fra deg..... har utrolig lyst på dem. visst den ender opp med at jeg må kjøpe nye lister modder jeg heller de jeg har...... men, info og bilder tas imot med stort takk.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ha meg unnskyldt. Det er ikke alle som rir samme dagen som de saler hesten.

 

Jeg skiftet ut listene med orginale us lister. Har kanskje greid å modde org. listene , men det blir kanskje vanskelig å få lyktene til å sitte på plass. Det er bare passformen på hullet å en fjær på hver lykt som holder dem. Gi meg en 1\2 t , så skal jeg prøve å få tatt noen bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et av en lykt

cimg0164.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et av en list ( ulakkert)

cimg0152.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og et ferdig montert på bilen

cimg0167.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tok sin tid. Det er ike bare det at jeg er den personen i Norge med absolut minst peiling på hidden , jeg er nok verdens dårligste fotograf i tillegg. Sliter noe helt forferdelig med å få bildefilene små nok.

Håper du ble noe klokere. TRor kanskje jeg har delenr og priser liggende en plass her også hvis det skulle være interresant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo, det er intresant... men jeg gidder ikke å kjøpe nye lister. har kostet på bilen 4000 i nye lister alt og er ikke kiin på enda et nytt sett. men jeg får se hva jeg gjør......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg. Skjønner ikke helt hvorfor den plasten skal være så innmari dyr og så kommer lakkering i tillegg.

 

Fant foresten denne:http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7902407976&category=65117&sspagename=STRK%3AMEBWA%3AIT&rd=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som er litt kjedelig er at jeg ikke har 3bg... har dessverre bare 3b og da blir listene foran litt anderledes..... det jeg tenke på var å modde inn disse på de fangern jeg har nå.... skulle bare vært gult glass bak også.... derfor tror jeg det blir noen andre..... får se hva jeg finner ut.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.