Agder: Lokallagstreff 2. august

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare minne om lokallagstreff onsdag 2. august. Vi møtes da ved McDonalds i Grimstad ca kl 1800 som vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver å komme...kanskje med ny bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, det vil e å prøve på... Har passa så himla dårli me onsdagene i vår, men nå e det jo ferie heldigvis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også måtte jeg selvsagt jobbe den dagen... ville jo gjerne ha plukka opp skiltplatene - men får ha det til gode da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hemmm, kanskje jeg skulle dra rævva mi bort på treffet på onsdag...

Når ti begynner morroa? å skjer det noe spennende før/etter? liiit langt å kjøre fra flekkefjord for en halvtime bilprat :)

 

kanskje jeg kan treffe noen i krs å kjøre sammen med bort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det står i den første posten så begynner det 18:00 i grimstad.

Du kan kjøre sammen med oss fra kristiansand, vi starter fra Esso Oddemarka klokka 17:00 :=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører dere E18 østover eller kjører dere over Birkeland til Lillesand (Tingsaker) for litt mer inspirert kjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha... det blir den essoen borte ved bomstasjonen det? da skal jeg prøva å kave meg bort :) må en ha med seg sjåfør til tilbaketuren eller? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører dere E18 østover eller kjører dere over Birkeland til Lillesand (Tingsaker) for litt mer inspirert kjøring?

 

Det er jo en omvei, minst 30 min ekstra?

 

må en ha med seg sjåfør til tilbaketuren eller? hehe

 

Jeg har vel enda tilgode å se noen sitte og pilse på disse lokallagstreffene, men hvis du øsnker å gjøre det så kan det være greit med sjåfør på tilbakeveien ja... Kafeen i etasjen over McD selger vel øl hvis jeg ikke tar helt feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med jeg kommer,hvis ikke jeg må få unna noen biler før jeg drar på ferie..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en omvei, minst 30 min ekstra?

 

30 min ekstra var vel noe drøyt, men for de som kommer fra Kristianby blir det nok en liten omvei.

Glemmer at jeg bor "ute i periferien" :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at jeg kommer.. satser på det.. er alt for lenge siden sist..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke får rotet meg bort etter vask av bil, 30 mil i regn gjør at felgene ikke er fullt så lekre lenger, med alt bremsestøvet og "vannrennene" (på bil) :D kjørte hjem fra Gøteborg i går..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar nok turen bort jeg også, men må dra videre 1900 bortover til arendal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ses vi på Oddemarka Essoen kl 17.00.

Se etter en grå Corrado :)

 

Snakkes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at jeg må bruke kvelden på klargjøring av Golfen før levering i morgen men jeg skal prøve å rekke en tur i løpet av kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg å,ses på oddemarka folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt vrient dette, var på jobb i dag, trodde jeg hadde fri men, kommer om det finnes tid da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde også tenkt og komme... nå er klokka 1630... og sitter forsatt på jobb. Så ser ikke bra ut for min del!

Må jobbe litt overtid, bestilte bremsekit til UFO`ene mine i dag hos KRB.

Så må ta litt overtid for og få råd til de! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passa jo for såvidtganske dårlig på en onsdag må jeg si.. må vi ikke prøve på ett treff en søndag snart da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo bra Geir, hva ble det? "ufoaway" kit eller bare nye skiver og klosser?

 

Tror det blir litt vrient å hive trerffet over på Søndager Kenneth, vanskelig å rokke en gammel "tradisjon" vet du, kan du ikke på onsdagene du?

 

Hyggelig treff i dag forresten, følte det var greit oppmøte og lett dialog, det er oppskriften på en god klubbkveld det : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble "ufoaway"! :)

Hadde tenkt og ha 345x35mm men får ikke på 17".

Minimum 18", føler det blir litt overkill med 345mm.

Så det ble 328 x 32mm eller var det 33mm? noe sånnt, samme kalipter som med 345mm.

Får hverfall presset på 17" da

Med Brembo 4 stemplet kalipter, anbefalte ikke wilwood pga de ikke er støvtette.

Leveringstid ca en måned. Så venter i spenning nå! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig treff i dag forresten, følte det var greit oppmøte og lett dialog, det er oppskriften på en god klubbkveld det : ja :

 

Jepp, for de som ikke var der kan jeg nevne at jeg telte totalt 16 personer tilstede, flere nye fjes var det også, velkommen skal dere være!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ofte har dere treff? joda, kan på onsdager jeg.. for å vre HELT er ærlig, så fikk jeg ikke s4'n før i dag. hehe. blei greit med BN pipes kat-erstatter ;)

klar for treff.. når er det lokaltreff igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ofte har dere treff? joda, kan på onsdager jeg.. for å vre HELT er ærlig, så fikk jeg ikke s4'n før i dag. hehe. blei greit med BN pipes kat-erstatter ;)

klar for treff.. når er det lokaltreff igjen?

 

Første onsdagen i hver måned er det treff, vekselvis Kristiansand og Grimstad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.