Telemark: Lokallagsmøte førstkommende Søndag!

Anbefalte innlegg

Hei igjen! Håper dere alle har hatt/har en riktig fin sommerferie!! Rudskogen nærmer seg, og tiden er inne for litt planlegging. Derfor tenkte jeg at vi kunne planlegge litt på lokallagsmøtet som er førstkommende søndag (06.08.06). Stedet er som vanlig Elite Auto, Kjørbekk, og klokkeslettet er 1900.

Ta også gjerne med noen effekter til lokalet vårt! Så vi får pyntet litt på det!

 

Håper så mange som mulig kommer, er vel på tide å få til et aktivt lokallag igjen dere??

 

Og en liten melding til dere som er i Styret. Vi tar et styremøte samme dato og sted, bare 1 time før. Kl. 1800.

Viktig at dere kommer på dette møtet.

 

Skriv gjerne en mail tilbake til meg om eventuelle spørsmål og lignende.

 

Mvh.

Jan Richard Hansen

Lokallagsleder Telemark.

jrsh@online.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer ihvertfall,hvis ikke det kommer noe i vegen:) men hvis jeg kommer over geiteryggen skal jeg bare kjøre mot burgerking og plantasjen,eller mot herkules og den vegen:).kan du bare forklare vegen sånn ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer ihvertfall,hvis ikke det kommer noe i vegen:) men hvis jeg kommer over geiteryggen skal jeg bare kjøre mot burgerking og plantasjen,eller mot herkules og den vegen:).kan du bare forklare vegen sånn ca?

Du tar og kjører mot Porsgrunn. Så når du kommer til kjørbekk industriplass så tar du opp ditt. Etter litt så kommer du til Bertel O. Steen på andresiden av veien til høyre. ta til høyre forbi bertel O. steen også ta igjen første til venste. Da vil du se Elite Auto på et bygg rett fram.

 

Vell møtt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer ihvertfall,hvis ikke det kommer noe i vegen:) men hvis jeg kommer over geiteryggen skal jeg bare kjøre mot burgerking og plantasjen,eller mot herkules og den vegen:).kan du bare forklare vegen sånn ca?

I bunn av bakken fra gjeiteryggen tar du til høyre i rundkjøringen

så i neste rundkjøring tar du til høyre der og.

så tar du første vei inn til venstre( ikke inn til skien bil)

så til høyre i neste rundkjøring

rett fram i neste rundkjøring.

siste bygg på høyre siden i enden av den sletta før neste rundkjøring ligger bertel O. steen.

ta av inn til høyre før bertel O. steen

40 meter nedi der på ventre side ligger auto elite.

detalj kart

attachment.php?attachmentid=38389&stc=1&

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.