Anbefalte innlegg

Fy f... ka det gikk...: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VR6 som lader 1.4bar .. i teorien 450+ HK, men selv 350 må gå som faen i en liten mk2 : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt smånervøs han som satt på;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WHOA CLIVE!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"im walking back" : haha : : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg har nermere 300 hk i motor med 0.4 i ladetrykk i en vr6 da. Dette flytta seg! Vil bygge turbo selv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg har nermere 300 hk i motor med 0.4 i ladetrykk i en vr6 da. Dette flytta seg! Vil bygge turbo selv :P

 

Ingen i hele verden som har 300 hk på 0.4 ladetrykk i en orginal VR6-T. Høyeste jeg har lest om er 245 på hjula. Da med 3" downpipe og komplett 3" hele veien, med et perfekt chip. Dette er noe Kinetic Motorsport har klart. De har en "chip/gud" som jobber/jobbet for seg. Jefnes...

Max jeg har lest om suge hk er rundt 250 hk. Men ingen med nærmere 300 på 0.4 trykk.

Sier ikke dette for å være rasshøl asså.

Har han nærmere 300 hk eller over 250, så vil jeg høre med han. Da har han nyheter mange vil vite om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ut til å gå unna dette ja: smil : :tilber: :tilber: vil ha!!!!!!

 

Ingen i hele verden som har 300 hk på 0.4 ladetrykk i en orginal VR6-T. Høyeste jeg har lest om er 245 på hjula. Da med 3" downpipe og komplett 3" hele veien, med et perfekt chip. Dette er noe Kinetic Motorsport har klart. De har en "chip/gud" som jobber/jobbet for seg. Jefnes...

Max jeg har lest om suge hk er rundt 250 hk. Men ingen med nærmere 300 på 0.4 trykk.

Sier ikke dette for å være rasshøl asså.

Har han nærmere 300 hk, så vil jeg høre med han. :)

 

Dessuten har bilen Kompressor, ikke Turbo.

er jo ikke noe som er mer vanlig enn å skryte på seg hk da.... men vil tro vr6turbo går bra uansett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen i hele verden som har 300 hk på 0.4 ladetrykk i en orginal VR6-T. Høyeste jeg har lest om er 245 på hjula. Da med 3" downpipe og komplett 3" hele veien, med et perfekt chip. Dette er noe Kinetic Motorsport har klart. De har en "chip/gud" som jobber/jobbet for seg. Jefnes...

Max jeg har lest om suge hk er rundt 250 hk. Men ingen med nærmere 300 på 0.4 trykk.

Sier ikke dette for å være rasshøl asså.

Har han nærmere 300 hk eller over 250, så vil jeg høre med han. Da har han nyheter mange vil vite om.

 

synst dette var litt rart selv. Bilen har hiddensprut og 3" eksos hele veien. Han har ca 200 hk på motor nå med ca 0.3 i ladetrykk, så synst det var rart det ville bli nermere 300 med 0.4 i ladetrykk. Kan være at jeg har misfortått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synst dette var litt rart selv. Bilen har hiddensprut og 3" eksos hele veien. Han har ca 200 hk på motor nå med ca 0.3 i ladetrykk, så synst det var rart det ville bli nermere 300 med 0.4 i ladetrykk. Kan være at jeg har misfortått.

 

 

Denne?

 

 

Picture225.jpg

 

Picture223.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en golf 3 Vr6 ikke golf 2.

 

Kristian Pettersen: HVis du vil ha mer info og svar på smørsmål ta gjerne kontakt på PM, blir vel litt dumt å ta dette på mediaforumet :P er vel litt OT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den på filmen gikk bra da, men 450 har den nok ikke i nærheten av..

 

450hk i en golf2, gir hjulspinn i alle gir! Denne sliter jo ikke løs i 3. gir engang.. (så ut som han starta i 1. gir, noe det trege ladetrykket også indikerte)

 

300-350hk maks.. En org GTI 16v 140hk kan jo finne på å spinne ut 2. gir når man er så stygg i giringa som han karen her er hehe

 

Det er iaf det jeg tror..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den på filmen gikk bra da, men 450 har den nok ikke i nærheten av..

 

450hk i en golf2, gir hjulspinn i alle gir! Denne sliter jo ikke løs i 3. gir engang.. (så ut som han starta i 1. gir, noe det trege ladetrykket også indikerte)

 

300-350hk maks.. En org GTI 16v 140hk kan jo finne på å spinne ut 2. gir når man er så stygg i giringa som han karen her er hehe

 

Det er iaf det jeg tror..

 

Her sitter det garantert Peloquin/Quaife diff. Og det er en helt annen verden en hva det er orginalt. Mer info om det, så søk på Peloquin.

Hva dekk han har vites heller ikke.:)

400 hk med 1.4 i ladetrykk er ikke så langt unna virkligheten, uten at jeg vet hva denne har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her sitter det garantert Peloquin/Quaife diff. Og det er en helt annen verden en hva det er orginalt. Mer info om det, så søk på Peloquin.

Hva dekk han har vites heller ikke.:)

400 hk med 1.4 i ladetrykk er ikke så langt unna virkligheten, uten at jeg vet hva denne har.

 

Blir bare gjetting dette :)

 

Virker bare ikke rått nok for meg, til å være 400hk i en 1100 (?) kg bil..

 

400hk er mere enn de fleste tror nå om dagen, bare de faktisk lever alle sammen og ikke bare er antatt :) Lett å bli effektblind..

(men jeg er enig i at det bør være såpass om han lader 1.4bar.. bare ting er gjort riktig)

 

For alt jeg vet har den dobbelt så tung utveksling som orginalt.. Det gjør jo underverker.. At den gikk bra, er det ingen tvil om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye mer enn dette her går neste ikke... vr6 turbo 12v - 4motion

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye mer enn dette her går neste ikke... vr6 turbo 12v - 4motion

 

 

den signaturen din... Blir det prosjekttråd? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å jo da :) De kjører halvsekundet raskere i USA med fwd. Gjort siden 2005.

Hvorfor har du PPH-Motoring i signaturen din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen i signaturen din Robert, om eg såg den på Haukås i sveio, for enn måned elller noe, med prøveskilter?

Diverse klistremerker på sida, 5 bolt understell o.s.v??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@anders

ja det blir det :)

 

@kristian

det kan god være, men de i usa bruker denne bilen på drag-race med slickdekk. forskjellen mellom de i usa og renner 3 er, renneren er brukbar som hverdagsbil og racebil. holdbar og med godkjent på veien :)

 

men litt mer går med poloen fra ame-racing

 

pph-motoring? ja har eier ole er en venn siden 1995. bygget opp mange biler sammen i tyskland. min golf ble nettopp ferdig, står i bergen nå. den neste kommer høst 2011 til bergen :)

 

@tor magne

det kan god være. kjørte i september fra hamburg via kristiansand-stavanger til bergen. hvor så du meg? mener du denne golfen?

 

golf04.jpg

 

 

golf12.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Den mener jeg! Kan vere september ja, var enn stund siden!

På ein shell stasjon mellom Aksdal og Stord, i Sveio heter kommunen! Jeg stod å fylte diesel på firmabilen, tidligt morgen, klokka 06.30-07.00, trur jeg kikte enn del bort på bilen! Var ganske nysjerig kan du sei, da jeg hørte når du kom inn på Shellen att det ikke var ein standar Golf 2!

Noe info om den eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du... fant en kvittering i bilen... fyllte noen liter bensin på haukås bensinstasjon i sveio kl. 06:53 / 22.09.2010 :)

 

noe info? en golf 2 1990, golf 3 aksler med 5 bolt, h&r understell(justerbar), motorsport lager og fester, audi s3 bremser, 3l vr6 turbo motor helt ny oppbygget(380hk ved 1,5 bar), kort sprintgirkasse(forsterkt), azev a felger 8x17 et20 med toyo r888(sg) 205/40 R17, 2 carbonstoler med omp belter og ditt og datt ;) kommer noen småting som skal gjøres til neste sommer. men 90% av bilen er ferdig. ser fram til neste prosjektet hhv. sommersesongen med denne bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf MK2, 12V VR6 Turbo m/ Haldex 4Motion er drømme prosjektet mitt. Det er fint gjennomførbart, uten å måtte koste fantasi summer :) Billig er det ikke sefølgelig,om det skal gjøres skikkelig. Men det er ikke så ille som mange andre like raske biler koster :) Dessuten er det jo bare en Golf... hehe : smil :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.