Sommeravslutning i Haugesund

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg synes forrige møte var heller kjedelige greier, så jeg håper vi kan få igang en skikkelig kjekk sommeravslutning den 3. juni. Forslag hva vi kan finne på?

 

Grilling er jo en sikker vinner... men er der andre forslag? Kan vi evt grille hos Aksdal bil eller skal vi finne alternativt sted? Er det en tanke å ta det på fredagen på en eller annen terasse istedet og kombinere det med ett par kalde??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3. juni er det møteplikt for gjengen bør møte samtlige for å diskutere videre angående styre og hva som skal skje videre, må si meg eninge med Tord att møte(ne) er blitt heller dårlige etter hvert.

 

vi bør også diskuter hvorvidt vi skal kjøre sammen til våler eller om det bare blir med snakket som det pleier!!!

kansje vi skulle hørt med BG-gjengen så kunne vi møttes på Haukeli??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hjemme eg også da så er med på grilling eller lignenede

 

får høre hvordan stemningen er for grilling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hjemme eg også da så er med på grilling eller lignenede

 

får høre hvordan stemningen er for grilling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dør bør vell ordne seg med noe sosialt da, men for min del så skal eg reise til Kypros om noen timer, dere for diskutere litt eg kommer hjem den 1. Juni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e klar for grilling...

 

Var forresten på Right on treff i Haugesund i dag, og det var faktisk mye VW-Audi der selv om det var mange som ikke kunne komme. Fint ver, bra treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det torsdagen eller fredagen som er aktuell? Dersom fredag og evt annet sted enn Aksdal Bil... hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettop kommet hjem igjen fra kypros, det er det samme for meg .

Får vell ikkje akkurat grillsteming på Verkstedet men??

Forslag??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet har vi bestemt å møtes på Aksdal Bil til vanlig tid, 19.30, men har mulighetene åpne for at vi kan kjøre ett annet sted. Kunne jo f.eks. ha kjørt til Kvalsvik og grillet der??

 

Tenkte og vi kunne lage en liten stemningsrapport til websidene våre og evt klubbavisa så kom med ren bil og husk grillmat!!

 

MØTEPLIKT FOR ALLE I LOKALLAGET!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke imponerende oppmøte denne gang heller, denne gang var det mange av de vanlige som ikke møtte opp. Men desto hyggeligere var det at det kom noen nye fjes. Og alt i alt var det ett kjempetrivelig møte, med grillmat i regnet og MYE PP :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.